• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (H33)
    Anonym (Livet är kort) skrev 2019-11-14 18:01:43 följande:

Ja alltså jag skäms lite för detta men jag kommer ihåg det så väl. Min större halvsyster (som ser jävligt bra ut och har ordentliga kurvor) kom hem en dag efter skolan, då var jag redan var hemma och låg då i sängen och onanerade, hon klampar in utan att tänka sig för och där ligger jag med flaggstången hissad!

Hon blir först lite smått chockad men sen så bjuder hon på ett leende och säger "förlåt mig jag borde ha knackat" med en lite sexig ton i rösten, "du verkar behöva hjälp med det där" sa hon och det som hände därefter var underbart.

Jag ångrar inget!! Lev livet gott folk. En dag är det över.

Riiiight...
  • Anonym (Inte så illa men...)

Det här är väl inte lika illa som vissa andra, men när jag var 16 hade jag en slags grej ihop med min mammas väninna. Mamma hade "tjejmiddag", jag tyckte att det var fulla och jobbiga tanter. Stängde in mig i pojkrummet och spelade datorspel.

En av tanterna tyckte väl det var lämpligt att smyga in till mig, hångla upp mig och ha sex med mig. Jag borde väl avvisat henne, men jag blev jättekåt. Hade aldrig haft sex innan det. Hon red mig på min säng. Utan kondom.

När jag hade kommit i henne alldeles för fort och hon låg ovanpå mig med mig fortfarande i sig och pussades dröjde det väl en minut, sedan kom mamma in. Jag har ALDRIG sett mamma så arg någon gång, hon bara skrek i raseri så att det inte gick att höra vad hon sa, sen slet hon av sin väninna och drog henne i håret och släpade henne ur rummet och kastade ut henne. Jag bara låg stilla på sängen, vågade inte röra mig. mamma kom instormande igen, tittade på mig med helt svarta arga ögon, rafsade ihop hennes väninnas byxor och trosor, stormade ut och slängde igen dörren.

Mammas gäster gick hem och det dröjde nog två veckor innan mamma ens pratade med mig igen.

• Anonym (H)

Träffade pappas ex o hade sex med henne vid 2 tillfällen bara nån månad efter dom hade gjort slut.

Hade en kk som nyss hade fyllt 15, vi höll på tills hon var ca 17 år. Hon var syster till en bekant.

Hade sex med en tjej och sen träffade jag hennes syster nått år senare. Jag visste att dom var systrar.

Dejtade en tjej i några månader. När vi gick skilda vägar så duschade jag o låg med hennes syster.

• enable007
    Anonym (H) skrev 2019-11-15 10:17:09 följande:

Träffade pappas ex o hade sex med henne vid 2 tillfällen bara nån månad efter dom hade gjort slut.

Hade en kk som nyss hade fyllt 15, vi höll på tills hon var ca 17 år. Hon var syster till en bekant.

Hade sex med en tjej och sen träffade jag hennes syster nått år senare. Jag visste att dom var systrar.

Dejtade en tjej i några månader. När vi gick skilda vägar så duschade jag o låg med hennes syster.

Trevlig helg SANDOKAN , hahahahahaha man får väl drömma sött eller ?
  • Anonym (H)
    enable007 skrev 2019-11-15 12:00:28 följande:

Sandokan?
  • Anonym (H)
    enable007 skrev 2019-11-15 12:00:28 följande:

Sandokan?
  • Anonym (H33)
    Anonym (Inte så illa men...) skrev 2019-11-15 07:11:06 följande:

Det här är väl inte lika illa som vissa andra, men när jag var 16 hade jag en slags grej ihop med min mammas väninna. Mamma hade "tjejmiddag", jag tyckte att det var fulla och jobbiga tanter. Stängde in mig i pojkrummet och spelade datorspel.

En av tanterna tyckte väl det var lämpligt att smyga in till mig, hångla upp mig och ha sex med mig. Jag borde väl avvisat henne, men jag blev jättekåt. Hade aldrig haft sex innan det. Hon red mig på min säng. Utan kondom.

När jag hade kommit i henne alldeles för fort och hon låg ovanpå mig med mig fortfarande i sig och pussades dröjde det väl en minut, sedan kom mamma in. Jag har ALDRIG sett mamma så arg någon gång, hon bara skrek i raseri så att det inte gick att höra vad hon sa, sen slet hon av sin väninna och drog henne i håret och släpade henne ur rummet och kastade ut henne. Jag bara låg stilla på sängen, vågade inte röra mig. mamma kom instormande igen, tittade på mig med helt svarta arga ögon, rafsade ihop hennes väninnas byxor och trosor, stormade ut och slängde igen dörren.

Mammas gäster gick hem och det dröjde nog två veckor innan mamma ens pratade med mig igen.

Gör folk inte annat än ljuga ihop historier om sina fantasier här? Geez...
  • Anonym (Aida)

Hade sex med en tio år äldre kändis när jag själv var 17. Jag mailade honom ett fanmail och vi inledde snabbt ett förhållande. I smyg.

Hade sex med och dejtade min bästa kompis bästa killkompis, som hon även hade varit kär i. Ångrar det för hon blev ledsen.

Hade sex med två killar som jobbade på hotellet jag bodde på under samma dag. Höll på så med båda två i en vecka. Tror att de visste om varann.

Har kontaktat män på nätet anonymt och setts för att bara ha sex. Värsta risktagandet egentligen. Olämpligt!

Hade sex med en kompis kille en gång. Men jag tror att de hade gjort slut.

Har haft en av och på relation med sex med en tio år äldre kille som var kriminell. I smyg såklart.

Var otrogen många gånger mot min förste pojkvän med olika killar, då var jag runt tjugo. Olämpligt!

Kort sagt: är en stor slampa. Och har njutit av varje sekund

• enable007

[quote=80036436][quote-nick]Anonym (Aida) skrev 2019-11-15 15:11:04 följande:[/quote-nick]Hade sex med en tio år äldre kändis när jag själv var 17. Jag mailade honom ett fanmail och vi inledde snabbt ett förhållande. I smyg.

Hade sex med och dejtade min bästa kompis bästa killkompis, som hon även hade varit kär i. Ångrar det för hon blev ledsen.

Hade sex med två killar som jobbade på hotellet jag bodde på under samma dag. Höll på så med båda två i en vecka. Tror att de visste om varann.

Har kontaktat män på nätet anonymt och setts för att bara ha sex. Värsta risktagandet egentligen. Olämpligt!

Har haft en av och på relation med sex med en tio år äldre kille som var kriminell. I smyg såklart.

Var otrogen många gånger mot min förste pojkvän med olika killar, då var jag runt tjugo. Olämpligt!

Kort sagt: är en stor slampa. Och har njutit av varje

Och ditt tel nr snap kik och emailadress är ?? Hahahah

• Anonym (H33)
    Anonym (Aida) skrev 2019-11-15 15:11:04 följande:

Hade sex med en tio år äldre kändis när jag själv var 17. Jag mailade honom ett fanmail och vi inledde snabbt ett förhållande. I smyg.

Kort sagt: är en stor slampa. Och har njutit av varje sekund

haha wow, ja, det var slampigt! Men ibland bara behöver man ligga... med lite spänning...
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?