Det här är väl inte lika illa som vissa andra, men när jag var 16 hade jag en slags grej ihop med min mammas väninna. Mamma hade "tjejmiddag", jag tyckte att det var fulla och jobbiga tanter. Stängde in mig i pojkrummet och spelade datorspel.
En av tanterna tyckte väl det var lämpligt att smyga in till mig, hångla upp mig och ha sex med mig. Jag borde väl avvisat henne, men jag blev jättekåt. Hade aldrig haft sex innan det. Hon red mig på min säng. Utan kondom.
När jag hade kommit i henne alldeles för fort och hon låg ovanpå mig med mig fortfarande i sig och pussades dröjde det väl en minut, sedan kom mamma in. Jag har ALDRIG sett mamma så arg någon gång, hon bara skrek i raseri så att det inte gick att höra vad hon sa, sen slet hon av sin väninna och drog henne i håret och släpade henne ur rummet och kastade ut henne. Jag bara låg stilla på sängen, vågade inte röra mig. mamma kom instormande igen, tittade på mig med helt svarta arga ögon, rafsade ihop hennes väninnas byxor och trosor, stormade ut och slängde igen dörren.
Mammas gäster gick hem och det dröjde nog två veckor innan mamma ens pratade med mig igen.