• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Honvardenförsta)

Har tidigare nämnt min vikarie när jag gick i 8:an.

En annan olämplig sexkontakt var med min moster. Hade varit kåt på henne några år och hon kunde inte undgå att märka mina blickar på hennes jättebröst. Dagen jag fyllde 18 dök hon upp hemma hos mig strax innan jag skulle bege mig till skolan. Hon visste att mina föräldrar var och jobbade och ursäktade sitt tidiga besök med att hon ville vara den första som gratulerade mig. Jag bjöd in henne...hon klev in och stängde dörren. " jag har två presenter med till dig", sa hon och tog av sig jackan. "Varsågod" sa hon och pekade på brösten som lockade under den tajta tröjan.

Det blev ingen skola den dagen

• Anonym (H33)
    Anonym (Honvardenförsta) skrev 2019-11-08 18:36:58 följande:

Har tidigare nämnt min vikarie när jag gick i 8:an.

En annan olämplig sexkontakt var med min moster. Hade varit kåt på henne några år och hon kunde inte undgå att märka mina blickar på hennes jättebröst. Dagen jag fyllde 18 dök hon upp hemma hos mig strax innan jag skulle bege mig till skolan. Hon visste att mina föräldrar var och jobbade och ursäktade sitt tidiga besök med att hon ville vara den första som gratulerade mig. Jag bjöd in henne...hon klev in och stängde dörren. " jag har två presenter med till dig", sa hon och tog av sig jackan. "Varsågod" sa hon och pekade på brösten som lockade under den tajta tröjan.

Det blev ingen skola den dagen

Troligt...
  • Anonym (Honvardenförsta)
    Anonym (H33) skrev 2019-11-08 20:13:42 följande:

Troligt...

Snarare otroligt och underbart
  • Anonym (H33)
    Anonym (Honvardenförsta) skrev 2019-11-08 20:43:34 följande:
    Snarare otroligt och underbart
    haha, jaja du, vi säger så :P
  • Anonym (Hmm)

En donna son var lika gammal som min pappa. Ett exs kompis (nä skoja, det kunde hon ha! :D) samt mitt eget ex när hon hade pojkvän

• Anonym (k)
    Anonym skrev 2011-09-12 10:23:25 följande:

Anders breivik för typ 5 månader sedan. mpr så jävla dåligt och kommer aldrig berätta det för någon.

hälsade du på honom i fängelset?
  • GamerGrill
    Man 78 skrev 2019-11-01 18:29:38 följande:
    Va det där lät ju helt galet. Modigt och eller dumdristigt.
    var nog mest dumdristigt, men var 14 år och hur mycket tänker man då?
  • Anonym (Katrin)

Under mina år i arbetslivet (strax under 10 år) har jag som kvinna som jobbar i mansdominerat yrke haft sex med 5 kollegor.känns inte jättelämpligt då vissa av dom känner varandra och vet även om att jag haft sex med de andra. Men lite sex skadar inte.

• älskamigmucho

Har en del att välja bland.... styvbror, aupairpappa, grundskolelärare, kompis pappa när vi var unga kåta slynor, körskolelärare för körkort,

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?