• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Dominant66
    härärjag trorjag skrev 2019-11-09 11:24:37 följande:

Mitt x pappa, 3 veckor efter vi gjort slut..

Spännande möte! Skulle jag tro:)
  • Anonym (Mane)

Är ute på praktik just. chefen som också är den som betygsätter mig gav mig ett förslag på hur jag kunde garantera ett bra omdöme. det innebar lite kul på hennes kontor. det trodde jag aldrig.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Skäms..) skrev 2019-11-06 01:45:40 följande:

Hade sex med min svägerska... Är dock gift med hennes syrra idag och svägerskan och jag har bara intima blickar emellan idag..

Hmm? Gift med svägerskans syrra? Är inte också din fru också din svägerska i så fall??
  • härärjag trorjag
    Dominant66 skrev 2019-11-09 11:29:05 följande:

Spännande möte! Skulle jag tro:)

Fantastiskt. Var några riktigt härliga månader i mitt liv
  • härärjag trorjag
    härärjag trorjag skrev 2019-11-09 11:24:37 följande:

Mitt x pappa, 3 veckor efter vi gjort slut..

Och sen 2 kompisar till ett annat X.. barndomsvänner bägge 2.
  • Anonym (Mia)

Helt klart mex min halvbror.. Båda i tonåren och nyfikna. Skojbrottning som slutade illa.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Mia) skrev 2019-11-09 17:57:51 följande:

Helt klart mex min halvbror.. Båda i tonåren och nyfikna. Skojbrottning som slutade illa.

Aldrig bra sånt, så förstår att det inte var lämpligt
  • Anonym (Skäms..)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-09 14:11:11 följande:
    Hmm? Gift med svägerskans syrra? Är inte också din fru också din svägerska i så fall??
    Jo, teoretiskt sett ja. 

Men det var ju den äldre systern jag är gift med ;) 
    Alla glada och lyckliga. 
  • Anonym (Livet är kort)

Ja alltså jag skäms lite för detta men jag kommer ihåg det så väl. Min större halvsyster (som ser jävligt bra ut och har ordentliga kurvor) kom hem en dag efter skolan, då var jag redan var hemma och låg då i sängen och onanerade, hon klampar in utan att tänka sig för och där ligger jag med flaggstången hissad!

Hon blir först lite smått chockad men sen så bjuder hon på ett leende och säger "förlåt mig jag borde ha knackat" med en lite sexig ton i rösten, "du verkar behöva hjälp med det där" sa hon och det som hände därefter var underbart.

Jag ångrar inget!! Lev livet gott folk. En dag är det över.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?