• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Bröder)
    Anonym (2 år) skrev 2020-01-18 13:19:25 följande:

Jag låg med en kompis man. Korkat!!! Vi är vuxna, har familjer och jag borde veta bättre. Hon vet inget, det är bara jag, han och en annan kompis till mig som vet. Dessutom pågick detta läääänge...

Oj, om man bortser från allt annat - fasen vilken jobbig börda för dig. Hoppas det inte kommer fram, vem

orkar med ett sånt drama... Är det inte konstigt mellan er alla nu?
  • Anonym (Lärlingen)
    Anonym (2 år) skrev 2020-01-18 13:19:25 följande:

Jag låg med en kompis man. Korkat!!! Vi är vuxna, har familjer och jag borde veta bättre. Hon vet inget, det är bara jag, han och en annan kompis till mig som vet. Dessutom pågick detta läääänge...

En fråga.. Utöver att du tycker att det är korkat... Hur liksom tänkte du.. Inför beslutet att ligga med honom.. Hur gick tankegången?

Är ärligt nyfiken!
  • Anonym (2 år)
    Anonym (Bröder) skrev 2020-01-22 14:31:53 följande:

Oj, om man bortser från allt annat - fasen vilken jobbig börda för dig. Hoppas det inte kommer fram, vem

orkar med ett sånt drama... Är det inte konstigt mellan er alla nu?

Inget konstigt mellan oss alls, vi flirtar kanske lite mer än vanligt och drömmer oss tillbaka. När jag och kompisens ses är allt också som vanligt, däremot har jag svårt för henne när vi inte ses, målar liksom upp en negativ bild av henne!
  • Anonym (2 år)
    Anonym (Lärlingen) skrev 2020-01-22 14:44:39 följande:

En fråga.. Utöver att du tycker att det är korkat... Hur liksom tänkte du.. Inför beslutet att ligga med honom.. Hur gick tankegången?

Är ärligt nyfiken!

Jag tänkte inte, jag bara gjorde och han likaså! I efterhand kom det fram att vi spanat och varit nyfikna på varandra i många år...
  • Anonym (Lärlingen)
    Anonym (2 år) skrev 2020-01-22 15:28:49 följande:

Jag tänkte inte, jag bara gjorde och han likaså! I efterhand kom det fram att vi spanat och varit nyfikna på varandra i många år...

Är lite farcinerad över drt här med otrohet.. Hur man liksom kan totalt ignorera konsekvenserna.. Att man blir dumpad sv son partner är ju liksom ingenting i jämförelse vad man utsätter sin partner för.. Att man genom din handling kan krossa sin partner totalt..

Tänk att sex driften är så stark att man åsidosätter allt sånt!

Hur gick det för dig?

Hur skulle du reagera själv om du vart utsatt? Vad skulle du tycka om en person som vart otrogen?

Finns ju otroligt mycket moral i att vara otrogen.. Och självklart finns det ju kanske förmildrande omständigheter! Hade du och din dåvarande sambo ett bra förhållande?

Återigen jag dömmer inte dig.. Det är ju då klart dina val och ditt liv!!
  • Anonym (Man)

1. Otrohet i ett par tidigare relationer. Innan man blev stor nog att inse att man kan göra slut hemma först istället.

2. Kollega på jobbet. Hon var drygt 20 år äldre.

3. Kvinna i 40-50 års åldern från en släktings 50 års fest. Jag var max 25.

4. En kompis ex

5. Flera vänners systrar.

Säkert fler saker. Och knappast något jättefarligt. Idag skrattar man åt det bara.

• Anonym (kille)

1. En vänster feminist med färgat hår. 

2. En kvinna från en dejtingsida.
    3. En kvinna från en dejting app. 

Aldrig träffat mer falska, farliga och otäcka människor i mitt liv, och jag har fått en laddad pistol tryckt mot min tinning av en barndomskamrat och det är inte i närheten av det obehag jag erfarat med kvinnor. 

Nu är jag singel, bra ekonomi och oerhört tacksam över att slippa ha en kvinna i mitt liv.

Att tro att jag en gång ville ha en familj, ;P, vilken idiot jag var. Så jag är tacksam över de erfarenheter som givits av de kvinnor jag träffat som lett mig till den insikt som befriat mig från normen. 

Tack. 

• Xzx
    Anonym (kille) skrev 2020-01-23 09:44:26 följande:

1. En vänster feminist med färgat hår. 

2. En kvinna från en dejtingsida.
    3. En kvinna från en dejting app. 

Aldrig träffat mer falska, farliga och otäcka människor i mitt liv, och jag har fått en laddad pistol tryckt mot min tinning av en barndomskamrat och det är inte i närheten av det obehag jag erfarat med kvinnor. 

Nu är jag singel, bra ekonomi och oerhört tacksam över att slippa ha en kvinna i mitt liv.

Att tro att jag en gång ville ha en familj, ;P, vilken idiot jag var. Så jag är tacksam över de erfarenheter som givits av de kvinnor jag träffat som lett mig till den insikt som befriat mig från normen. 

Tack. 

Märkligt! I min erfarenhet är feminist-brudar oftast Riktigt bra ligg!
  • Anonym (Anon)
    Xzx skrev 2020-01-23 14:25:51 följande:

Märkligt! I min erfarenhet är feminist-brudar oftast Riktigt bra ligg!

Ja de brukar vilja hövda sig att de visst kan knulla en karl. Och inte bara bli knullade
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?