• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 20:14:33 följande:
    Spelar ingen roll vad jag skriver, du är skeptisk till allt. Enligt dig så hittade jag ju på att kvinnor sagt att tjejerna jag pratade med inte var vuxna.
    Ja, du har inte sett dom andra källorna jag hänvisat till. En annan som skrev här har aldrig sett mig visa några källor.
    Jag är absolut inte skeptisk till allt, och jag tror säkert att någon eller ett par har sagt så till dig. Dock VET jag att det inte är den generella uppfattningen. 
    Jag har sett en massa grejer du har länkat till, dock inget som är att betrakta som seriösa källor. Och jag vill FORTFARANDE veta varifrån du fått att nya rön säger att man inte är vuxen förrän vid 30. Om du vet att de existerar så borde det ju inte vara svårt för dig att dela med dig av dem.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 20:14:33 följande:
    Spelar ingen roll vad jag skriver, du är skeptisk till allt. Enligt dig så hittade jag ju på att kvinnor sagt att tjejerna jag pratade med inte var vuxna.
    Ja, du har inte sett dom andra källorna jag hänvisat till. En annan som skrev här har aldrig sett mig visa några källor.
    Med källa menar jag inte en debattartikel som någon skrivit. Jag menar en riktig källa som bevisar något, inte någons åsikt. Kanske du inte förstår vad en källa är?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 15:21:22 följande:
    Precis!
    Men tänk om jag faktiskt hade legat med 22-åringen.

VAD OLÄMPLIGT DET SKULLE HA VARIT!!
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 23:13:52 följande:
    Men tänk om jag faktiskt hade legat med 22-åringen.

VAD OLÄMPLIGT DET SKULLE HA VARIT!!
    Men du har inte det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 23:16:08 följande:
    Men du har inte det.
    Nej, men det kunde ha hänt. Båda ville.

Förvånad (chockerande)
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 23:20:21 följande:
    Nej, men det kunde ha hänt. Båda ville.

Förvånad (chockerande)
    Men det hände inte. Nu släpper vi det här.
  • Anonym (Jaja)

Om jag tänker efter? så måste det nog vara TS mamma?

• enola
    Anonym (Jaja) skrev 2022-05-07 23:25:56 följande:

Om jag tänker efter? så måste det nog vara TS mamma?

Vänta nu, nu hänger jag inte med (what else is new?). Är det Kaffedraken som är ts mamna? Eller de som diskuterar med honom? Eller vad? *förvirrad*
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-08 10:34:17 följande:
    Vänta nu, nu hänger jag inte med (what else is new?). Är det Kaffedraken som är ts mamna? Eller de som diskuterar med honom? Eller vad? *förvirrad*
    Jag är inte mamma till nån. Jag har en kuk.
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-08 10:50:04 följande:
    Jag är inte mamma till nån. Jag har en kuk.
    So?
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?