• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Knullgubben)

Otrohet är så jävla rätt alltså, jag sprutar litervis då jävls llåtnovj knullge

• Anonym (Knullgubben)

Otrohet är så jävla rätt alltså, jag sprutar litervis då jävls llåtnovj knullge

• Anonym (In nomine domina)

Var otrogen mot min fästman med en gemensam vän. Gjorde slut och hade senare vilt sex med den nye på en fest medan den andre satt och grät bara på andra sidan om väggen i nästa rum. 

Inte så classy men fan vad jag tände på det.

Svårt att utvecklas som sadist när alla mellanmjölksmän tror att de är dominanta.
    Vi har alla våra problem.

• Anonym (Anon)

Kanske inte mest olämpliga.. men.

Träffade en tjej i en stad som jag var på arbetsresa till.

Hon skulle dessutom ha betalt för att knulla (eskort)

Men vi blev vänner efter några möten och knullade massor efteråt och hade riktigt trevligt förhållande i många år. (Utan betalt)

Jag var nästan 20år äldre än henne. Med eftertanke så var jag kanske en stabil punkt i hennes annars då stökiga liv.

Fortfarande vänner och hon är gift och har ett par underbara barn nu och (tillsynes) bra man med ordnat liv.

Men jag undrar om inte första barnet är mitt. (Liknar mina iallafall)

• Anonym (Underbar känsla)

Detta var drygt 20år sedan, men tagit oskulden av min kusins tjej,han låg i sängen och sov och jag och tjejen i soffan i rummet intill. Efter de har vi sets många ggr och haft sex på olika ställen.

• Anonym (Underbar känsla)

Detta var drygt 20år sedan, men tagit oskulden av min kusins tjej,han låg i sängen och sov och jag och tjejen i soffan i rummet intill. Efter de har vi sets många ggr och haft sex på olika ställen.

• Jojjekåt

När jag var 16år så hade jag sex med min styvmor. Hon var så sexig och vi gjorde det ofta under många år. Hon var så himla duktig och skön. Tungan ute

• Anonym (Språkpolis)

Har några ögonblick i livet jag inte är så stolt över ..... alls
    Knullade en tjej som inte hade alla indianer i kanoten på damtoan på en krog i stan.
    Töm o glöm typ.
    Blev avsugen av en kompis gummas kompis (ryska) och det kändes inte bra alls.
    Hennes dotter sov i samma rum ....
    Satt på ett antal gifta eller i förhållande kvinnor - deras problem eller mitt?
    Vid minst tre tillfällen knullar två olika kvinnor inom någon timme till ett dygn
    Haft upprepat sex med en kvinna jag fick höra var en stalker. Kopplar det till att jag fick sms!!!!! att hon var gravid. Vem fan messar om sånt? Duckade den pucken ....
    Finns mer - jag har verkligen burit mig illa åt men ...

• Anonym (Kfkkf)
    Anonym (Snuppan) skrev 2011-09-08 08:06:19 följande:
    Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

Min körlärare :)
  • Anonym (sjursson)

Kom på att jag även har knullat mih brors svärmor.  För många år sedan på båten mellan Oslo och Köbnhavn.      "  Nämen är det inte..."   Vi började prata, drack lite. Dämpad belysning, hon hade rätt så sexig klädsel .....  smink och parfym likeså, och lite mer alkohol. Hon fick mig kåt, och det ena tog det andra. 

Sexet blev grymt hett, då hon inte hade känt redig och rejäl ung hard kuk  på åretal. Lite berusad, men inte full, jag behöll hårdheten men va grymt uthållig.  Hon "njöt och tjöt" kan man lungt säga. Jag va väl 27-29, och hon närare 60 än 50.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?