• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 15:34:36 följande:
    Det orkar jag inte. Allt avfärdas ändå här på FL.
    Bara bullshit från din sida alltså. Är dina "källor" de påstådda kvinnor som sagt att 22- eller om det nu var 24-åringen du var kär i inte var vuxen?
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 15:58:00 följande:
    Bara bullshit från din sida alltså. Är dina "källor" de påstådda kvinnor som sagt att 22- eller om det nu var 24-åringen du var kär i inte var vuxen?
    Nej.
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 16:03:41 följande:
    Nej.
    Då får du som sagt gärna länka till dessa påstådda nya rön. Jag är uppriktigt intresserad. Och ursäkten att allt ändå avfärdas på FL är väl lite väl tunn. Kan du presentera trovärdiga fakta så finns det inget att avfärda. Och kan du det inte så utgår jag från att det inte finns några.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 16:26:37 följande:
    Då får du som sagt gärna länka till dessa påstådda nya rön. Jag är uppriktigt intresserad. Och ursäkten att allt ändå avfärdas på FL är väl lite väl tunn. Kan du presentera trovärdiga fakta så finns det inget att avfärda. Och kan du det inte så utgår jag från att det inte finns några.
    Om du är intresserad, googla.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 17:47:28 följande:
    Lustigt hur du orkar ta upp exakt samma situationer år efter år, men en källa orkar du aldrig med.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 19:12:28 följande:
    Lustigt hur du orkar ta upp exakt samma situationer år efter år, men en källa orkar du aldrig med.
    För det kvittar hur många källor man uppvisar för att "bevisa" nåt här, allt avfärdas. 
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 19:19:22 följande:
    För det kvittar hur många källor man uppvisar för att "bevisa" nåt här, allt avfärdas. 
    Aldrig sett dig visa källor.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 19:25:30 följande:
    Aldrig sett dig visa källor.
    Ok.
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 17:47:28 följande:
    Nej. Det är du som kommer med en massa grundlösa påståenden. Vill du att nån ska ta dig på allvar så får du lov att backa upp dem. Jag har aldrig sett dig hänvisa till något annat än artiklar med ungefär samma seriositetsnivå som VeckoRevyn och det är knappast att betrakta som fakta.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 20:06:42 följande:
    Nej. Det är du som kommer med en massa grundlösa påståenden. Vill du att nån ska ta dig på allvar så får du lov att backa upp dem. Jag har aldrig sett dig hänvisa till något annat än artiklar med ungefär samma seriositetsnivå som VeckoRevyn och det är knappast att betrakta som fakta.
    Spelar ingen roll vad jag skriver, du är skeptisk till allt. Enligt dig så hittade jag ju på att kvinnor sagt att tjejerna jag pratade med inte var vuxna.
    Ja, du har inte sett dom andra källorna jag hänvisat till. En annan som skrev här har aldrig sett mig visa några källor.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?