• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Fabian1965

Den mest olämpliga är ganska oskyldigt sex.
    När jag var 22 arbetade jag på ett sjukhus i Stockholm.
    Där träffade jag sjukhusdirektörens 37 åriga dotter som undervisade mig i allt jag inte redan upplevt i knullandets sköna tillvaro. Exempelvis hur jag skönast knullar en kvinna i röven. Hennes man var kirurg på samma sjukhus och helt ovetande om hustruns bravader.

• Anonym (Johan)
    Anonym (MrsRobinson) skrev 2022-08-11 15:29:10 följande:

Han är 23 idag och jag är ca 30 år äldre (även om jag troligen ser lite yngre ut, haha).
    Ja, han var oskuld när jag lät honom komma i min hand första gången.
    Våra vänner (hans föräldrar) vet fortfarande ingenting, och så ska det förbli. Min familj vet inget, även om jag misstänker att min man alltid kanske anat något även om han inte säger nått. Min lille söte älskare har sedan några år en tjej, men det är till mig han kommer för att ha sex med passion och känsla. Jag får ständigt nya läckra höga skor av honom och njuter oerhört av att ha honom under min sylvassa klack eller känna hans väldiga lem spruta i mig. Han är den mest omtänksamme och finaste älskaren jag haft och vi är oerhört nära och i synk, men det är vår underbara hemlighet.

Där hade man ju gärna bytt med grabben. Skäms
    När träffades ni senast? 
  • Miss Sunny
    Anonym (MrsRobinson) skrev 2022-08-11 15:29:10 följande:

Han är 23 idag och jag är ca 30 år äldre (även om jag troligen ser lite yngre ut, haha).
    Ja, han var oskuld när jag lät honom komma i min hand första gången.
    Våra vänner (hans föräldrar) vet fortfarande ingenting, och så ska det förbli. Min familj vet inget, även om jag misstänker att min man alltid kanske anat något även om han inte säger nått. Min lille söte älskare har sedan några år en tjej, men det är till mig han kommer för att ha sex med passion och känsla. Jag får ständigt nya läckra höga skor av honom och njuter oerhört av att ha honom under min sylvassa klack eller känna hans väldiga lem spruta i mig. Han är den mest omtänksamme och finaste älskaren jag haft och vi är oerhört nära och i synk, men det är vår underbara hemlighet.

Vad härligt !

Bästa, eldigaste och skönaste sexet, är mellan kåt ung man och het mogen kvinna. Jag är 110% totalt övertygad.  De "hemliga och förbjudna"  ger det bara en ekstra pirr och krydda.
  • Anonym (MR klister)

Är idag 40+ och har blivit några gymnasietjejer genom åren. Så sent som i år. 

• Anonym (Verkligen olämpligt :()

Ni som skrivit "min chef" är det verkligen så olämpligt? Jag hade gärna legat med min chef, dels är han rätt ok snygg, trevlig och jag känner honom rätt bra. Han är väldigt förstående, man kan gå till honom om man har problem och jag känner att han verkligen bryr sig och är mån om sina anställda. En riktigt bra snubbe helt enkelt.

Tänker att dels hade det vart väldigt trevligt och att jag hade kunnat få många perks i jobbet. Det lär ju påverka positivt tex. vid lönesamtal om man nyss haft sex eller skall ha sex efteråt. Kan se en del negativa grejer men överlag är det nog mer lämpligt än olämpligt åtminstone för mig att ha sex med chefen.

Men han är ju gift tyvärr :( 

• Anonym (Mr Sunny)

En kvinna som är halva min ålder raggade på mig på ett jobb. Inte så olämpligt kanske, men jag hade tackat nej om jag visste att hon var ägarens dotter. Väldigt eldigt och skönt sex, bästa är med en kåt ung kvinna och en het mogen man.

• Anonym (Utbytesstudent)

Jag hade sex med min äldre värdbror när jag var utbytesstudent i USA. 

• Anonym (Vårdare på psyk)

Med mina vårdare när jag låg inne på psyk, och inte bara en av dom haha! En som älskade bdsm precis som jag och vi såg till att jag blev bältad för att han skulle kunna sitta vak åt mig och knulla mig då- busigt. 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?