• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (En miss)

Min mattelärare, var på skoj men han ger sig inte och tjatar om mer

• Anonym (Utbytesstudent)
    PernillaPG skrev 2022-08-18 09:19:57 följande:
    Vad var det som gjorde det olämpligt att ha sex med honom ?
    Ja alltså, det beror ju på vad man menar med olämpligt. I usa är det ju typ olämpligt för alla att ha sex som inte är gifta i vissa kretsar och i andra ska man åtminstone med råge ha flyttat hemifrån. att ha sex hemma hos sina föräldrar är total no no Generellt sett. Att då dessutom ha det inom den så kallade familjen när man bor i en familj i ett år skulle väcka ett totalt ramaskri om det hade kommit fram, från alla från värdföräldrar till ansvariga på den organisationen jag åkte med. sedan kan jag så här 20 dryga år senare tänka att det var rätt korkat av mig eftersom det var så riskabelt samt så satte jag mig själv i en sjukt utsatt situation. kondomen gick dessutom sönder sista gången och det var väldigt svårt att på 90-talet i usa hitta ett dagen efter piller. Verkar ju inte bli lättare nu för tiden i det landet heller? som tur var blev jag inte gravid och värdbrodern åkte iväg på college och jag bytte familj av helt andra skäl. Föräldrarna var extremt kontrollerande kring en herrans massa saker. Kan inte ens tänka mig det kaos som hade utbrutit om de insåg vad jag och deras son höll på med. 
  • Anonym (Man 44)
    Anonym (But why?) skrev 2022-08-18 07:21:12 följande:
    Genom att ha sex med barn ?
    Jag är 44 och älskar också att knulla tjejer på 17 och uppåt. Sjukt tändande att se henne med munnen full. För att inte tala om hur tight och rund rumpan brukar vara.
  • Anonym (Man 44)
    Anonym (En miss) skrev 2022-08-18 10:32:15 följande:

Min mattelärare, var på skoj men han ger sig inte och tjatar om mer

Där ser man. Hur gammal är du?  :)
  • Anonym (Språkpolis)

Ett exempel till ... jad typ 22 och hon 17 medan jag vag var förlovad.
    När jag knullar henne så  säger hon - Gör mig med barn!
    Yea right ...
    Med en annan tjej fick jag ett sms att hon var gravid. Skoja inte vilken ågis innan det var löst ...hon ljög men jag hade ju ingen aaaaning just då.

• Anonym (MR klister)
    Barn? Tjejer i övre tonåren snarare, men visst spela dum och ignorant i ditt tafatta försök att visa hur korrekt du själv är. 
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Vårdare på psyk) skrev 2022-08-18 08:30:58 följande:
    Är dom ens 18+? Och hur underbart blir sexet när  dom i den åldern är dom flesta inte erfarna eller säkra i sängen eller vet vad dom vill ha sexuellt? Är det bara deras ungdom du tänder på som gör att du tycker det är underbart eller? Eller att du kan utnyttja dom som du anser är underbart? 
    Nej någon har varit 17 och några andra 18-20. 
    Dessa har varit både säkra och sköna i sängen, många av dagens tjejer under 20 verkar till antalet haft fler sexuella partners än gemene 30-50 åriga man eller kvinna. 

För att inte tala om hur nyfikna de är, så ja.....underbart. 
  • Anonym (Nilla)

Flera olämpliga genom åren....Dock ingen jag ångrat. Har kommit "undan" med allt.

En kusin som tog min oskuld (Heeeelt frivilligt!!)
    Några lärare (på högstadiet och gymnasiet)
    En kompis pappa
    En kompis brorsa
    En kompis lillasyster
    Flera av min brors kompisar
    Min chef
    En kompis son
    Äldre okända killar/män när jag var rätt ung

• Anonym (I'm a man)
    Han har ju inte det. "Sex med barn som påstås.."
    Personerna är (förhoppningsvis, vad vet jag egentligen?) Men man får bara hoppas att dom är över, över byxmyndig- ålder i alla fall. Så äre ju i så fall inget brott!
    Så släpp det!

Ok. Åldern mellan de två, vadå, Han 44 år? skrevs det, och dom ~17 år.. nja, men jag håller med lite grann. Det diffar på +27 äldre ungf man mot vad skrev han "tajt ung flickslida? vilket bara, det som beskrivs, och tanken på sex där alltså skulle var i äckligaste laget ifall man är snart 30 år äldre ..ska inte skoja.
    Ja, för dom är väldigt unga tjejerna.

Men så, åldern är bara en siffra ska ej glömmas.
    Och oavsett, sen har man ju ändå hört om värre Romantik mellan folk, personer, Kvinnor och män, nästan Pojkar med gamla tanter och Gubbar, ålderdomshem-klara gubbar har varit ihop med betydligt yngre flickor än 17 åringar. frivilligt alltså.
    Där åldersskillnaden har varit mycket mer än i hans fal med skolflickorna.
    Så.. ja.
  • Anonym (Linda)

Min styvbror, Han var 12-13, jag 15. Min mamma gifte sig med hans pappa.

Fram tills dess hade vi mest slagits och bråkat. En dag var vi ensamma hemma, även denna gång hamnade vi i bråk. Denna gång slutade det dock med att jag hamnade underst med honom sittande grensle över mig med ett präktigt stånd.
    Efter en liten stunds pinsam tystnad var ingen av oss längre sugen på att slåss utan sugna på andra saker. Jag smög in till honom på kvällarna många gånger efter det.

Det jag tyckte var mest genant var att efter ett par veckor sa min mamma till mig att hon var så glad för hon sett en förändring mellan min styvbror och mig. Att vi slutat bråka och nu verkade komma bra överens och att jag blivit så snäll mot honom.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?