Anonym (OL) skrev 2023-05-25 10:08:26 följande:
Mamma dejtade en kompis pappa en tid, men det blev inget. (inte så nära kompis, men i samma gäng ibland)
Ett par år senare serverade jag på en 50-årsfest och han var där. Jag fick blickar av honom och det "hände nåt". Jag var 18 då och han 49. (23 o 54 nu)
Han erbjöd mig att få åka med i taxin hem, eftersom vi bodde nära varandra.
När vi steg ur taxin frågade han om jag ville komma in en stund, mitt i natten..
Det slutade med sex i soffan.
Vi träffades sen då och då i mer än 3 års tid.
Det sjukaste är att hans dotter (min kompis) berättat att hon har legat med en annan kompis pappa...... Men självklart har jag aldrig berättat för nån av kompisarna om min hemlighet! Men jag tänker att vi är "konstiga gänget" på nåt sätt som har legat med varandras pappor!!!
jag ska tillägga att jag inte säkert VET om mamma låg med honom nån gång.. Han säger att de aldrig gick så långt, men jag vet inte..
Dessutom är han fortfarande det bästa sex jag nånsin haft! :) Nu har vi inte setts på nåt år och med perspektiv på det hela så tycker jag att det är för stor åldersskillnad och att han faktiskt börjar se lite gammal ut.. Det tyckte jag även när det hände, men attraktionen och spänningen fick mig att bortse från de bitarna..
Vi gjorde mycket väldigt roliga saker tillsammans. Som att ha sex inne i bilen i biltvätten, på skötbordet i konferenscentret, på konferensbordet på hans jobb, i massagefåtöljen på hans jobb.. :) Och flera gånger under tiden han försökt hålla ett seriöst telefonsamtal.. :D Men det knäppaste någonsin var när hans dotter (min "kompis") fyllde 20 och han tog mig bakifrån en snabbis på andra sidan huset när alla satt och åt - och min bästis mötte min blick genom husets fönster och efteråt frågade "vad gjorde du på andra sidan huset egentligen?? Det såg ut som att du ............ gjorde nåt.. du vet..." och jag svarade "det var upptaget på båda toaletterna så jag kissade i buskarna.. och hon gapskrattade.. Om hon bara visste att han var bakom mig och tog mig!! :P