• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Trumpetar med rumpen)

En pensionär i skogen

• Anonym (M2)

Varför är en pensionär en olämplig person att ha sex med?

Anonym (Trumpetar med rumpen) skrev 2023-05-08 17:45:13 följande:

En pensionär i skogen

• Meddelande borttaget
  • Amadeus2

flickvännens  mormor bodde i en villa med bastu vi bastade ofta jag flickvännen hennes två systrar mamma och mormor. Med fem kvinnor som precis som jag var nakna fick jag ofta stånd. Systrarna var inte blyga skrevade med benen som man såg allt även om det var rätt så håriga. Mormor tyckte det var helt naturligt att jag fick stånd. Hände några gånger när mormor och jag blev ensamma i bastun sög hon av mig. Mer hände inte

• Anonym (Man 60)

Har gjort mycket ?olämpligt? i mitt långa liv. 

Det senaste var 2018-2020 när jag vid upprepade tillfällen hade sex med en god väns dotter. Det var en trevlig tid. Men samtidigt mycket ångest över att bli upptäckta.

Förutom det några helt klart olämpliga relationer på jobbet. 

Men mitt mest olämpliga sex hade jag i 19års åldern med min före detta flickväns mamma och blev avslöjade. 

• OlleSQ

När jag var liten var jag fosterbarn några år hos en familj som hade en adopterad dotter som är 8 år äldre, hon skaffade pv tidigt och blev nog mamma som 15åring så jag såg henne aldrig som min syster utan bara som Mickan då hon redan mer eller mindre flyttat hemifrån men hon kallade mig alltid för sin lillebror. Många år senare så hade hon skiljt sig från sin man och vi hade fått kontakt igen typ 25 år senare, hursomhelst så åkte vi på kryssning tillsammans och i hytten på natten så visade hon upp sig i all sin prakt och frågade mig vad jag tyckte om hennes bröst, hon hade gått ner en del i vikt och var riktigt fit och sen snyggat till brösten, fortfarande en rejäl storlek men lika stora och uppnosiga, de kan verkligen fixa till dom. Jag som den retsticka jag är frågade om man fick smaka på dom och det fick jag mer än gärna. Så det slutade med ett ordentligt knull där i hytten. Förbjudet och just då en rejäl kick. Men kanske inte så lämpligt egentligen.

• Mrman123

En klasskompis morsa på en efterfest på studenten ute på Lidingö. Vi ses fortfarande ibland när tillfälle ges. Varit KK från och till i snart 20 år!

• haddock2
    Amadeus2 skrev 2023-05-15 08:28:37 följande:

flickvännens  mormor bodde i en villa med bastu vi bastade ofta jag flickvännen hennes två systrar mamma och mormor. Med fem kvinnor som precis som jag var nakna fick jag ofta stånd. Systrarna var inte blyga skrevade med benen som man såg allt även om det var rätt så håriga. Mormor tyckte det var helt naturligt att jag fick stånd. Hände några gånger när mormor och jag blev ensamma i bastun sög hon av mig. Mer hände inte

Härlig mormor! 
  • Anonym (sjursson)
    Mrman123 skrev 2023-05-23 21:21:16 följande:

En klasskompis morsa på en efterfest på studenten ute på Lidingö. Vi ses fortfarande ibland när tillfälle ges. Varit KK från och till i snart 20 år!

Kompis morsa under flera arotal här också.  Vi är nu upptagna på varsitt håll, men inte så enkelt att hålla sig borta när ho säger ....   " Ingen tar mig som du ".   Vi har en djurisk outhållig stark seksuell kemi.
  • Mrman123
    Anonym (sjursson) skrev 2023-05-24 17:42:25 följande:
    Kompis morsa under flera arotal här också.  Vi är nu upptagna på varsitt håll, men inte så enkelt att hålla sig borta när ho säger ....   " Ingen tar mig som du ".   Vi har en djurisk outhållig stark seksuell kemi.
    Ah vad härligt! Mogna kvinnor är de bästa. I synnerhet 60+. Extra krydda när det är en kompis morsa.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?