• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Hum)
    Anonym (Miss) skrev 2023-07-01 21:39:20 följande:

Brevbäraren.

Den lätt kul , stod du där på morgonen då?
  • Anonym (Språkpolis)

Blev tyvärr inget men...när jag skulle till sommarjobbet och en tjej som gick i paralellklass delade ur tidningar - korsades våra vägar vid brevlådan...
    Hon var väldigt oerfaren och jag med klart morgonstånd möttes vid brevlådan för att hämta tidningen.
    Vi tittade rätt länge på varandra och fortsatte sedan på varsitt håll.
    Tror faktiskt att vi båda hade uppskattat en snabbis där och då.

• Anonym (Milflover)

Det var mitt ex morsan  och hennes kusin, oh var så söt. hon var profs jag minns vi haft 7 gånger på 24timmar 

• Anonym (Emilia)

Har barn med min kompis ex. Men det hade gått nått år emellan. Hon blev väldigt arg först men nu är jag och hon bra vänner igen , barnet är 7 år och hon har också fått barn med en annan. Och jag och exet har knappt nån kontakt , det tog slut när jag var gravid och jag var ensamstående med dottern tills jag träffade min nuvarande sambo som är pappa till min yngsta. Så .:mycket vatten under broarna kan man väl säga. 

Har faktiskt legat med min chef en gång också när jag var väldigt ung och jobbade på restaurang  jag var bara 20 och han var 44 tror jag och verkligen inte nån Brad Pitt direkt om man säger så men jag var full och vågade inte riktigt säga nej.. blir fortfarande lite äcklad när jag tänker på det .

• Anonym (Miss)
    Anonym (Hum) skrev 2023-07-01 21:43:44 följande:
    Den lätt kul , stod du där på morgonen då?
    Startade med lite flirtande och en dag ringde han på dörren när jag råkade vara naken...
  • Man 78
    Anonym (Miss) skrev 2023-07-02 19:24:34 följande:
    Startade med lite flirtande och en dag ringde han på dörren när jag råkade vara naken...
    Vilken tur för honom :) Varför var det olämpligt? Är du gift?
  • Pussan
    Anonym (Miss) skrev 2023-07-02 19:24:34 följande:
    Råkade? Eller var det avsiktligt kanske?
  • Anonym (Anonym)

Följde med två tjejer hem på efterfest, inte direkt några vänner men mer bekanta. Vi drack och spelade lite spel, men sen började jag strula lite med den ena tjejen, varav den andra klädde av sig naken och ville vara med. Det blev en trevlig trekant, men det blev mycket pinsamt när vi senare sågs. Vi träffades aldrig något mer. Tjejerna är hetero men de blev väldigt intima med varandra den kvällen.

• Anonym (Honvardenförsta)

Grannfrun som är 60 och en annan grannes dotter som är 18 var hemma hos mig nu i sommar för att titta på mina kattungar. Men det var inte kattungarna de var intresserade av...
    Det blev inget fullbordat samlag utan de turades om att runka och suga av mig.

• Anonym (Före detta tonåring)

När jag var 18 så hade jag under en period frekvent sex med min morbrors fru. Hon hjälpte mig under samma period att ordna min första bostad i centrala stan då hon skötte uthyrningen åt ett stort fastighetsbolag. Även det klart olämpligt då jag inte stod i deras kösystem. Denna kvinna var både omättlig, vilket passade en hormonstinn 18-åring. Det upphörde när jag träffade en jämnårig.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?