• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • CleoX

En del kanske känner till historien redan, vet inte om den ligger kvar i någon tråd eller blivit bortplockad, men den mest olämplige älskare var, och är, min väninnas son, då 19 år. En mycket pikant historia. Vi träffas fortfarande, självklart med min gubbes godkännande. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Alice)

Det  är nog mitt barns kompis mamma.  (Jag är kvinna) Barnen var på ovanvåningen och lekte. Jag nämnde att jag var spänd i axlarna, hon erbjöd sig att massera mig och det ena  ledde till det andra. 

Har också blivit förförd av en ganska mycket äldre man, 30 år äldre än mig, det olämpliga  i det var att han var gift, något som jag kan ångra fortfarande trots att han var så skicklig att jag fortfarande fantiserar om honom.

• Anonym (sjursson)
    Anonym (H) skrev 2019-11-15 10:17:09 följande:

Träffade pappas ex o hade sex med henne vid 2 tillfällen bara nån månad efter dom hade gjort slut.

Hade en kk som nyss hade fyllt 15, vi höll på tills hon var ca 17 år. Hon var syster till en bekant.

Hade sex med en tjej och sen träffade jag hennes syster nått år senare. Jag visste att dom var systrar.

Dejtade en tjej i några månader. När vi gick skilda vägar så duschade jag o låg med hennes syster.

+1
    Hon var i ålder mitt mellan mig och min pappa, erkände att hon hade varit kåt på mig och märkt mina blickar.
  • Anonym (Vill ha mer förbjudet)

Kanske bland dom bättre sexen men högst olämpliga.
    Ett ex's dotter.
    Ex svärmor precis efter vi gått isär.
    En 28 år yngre sommarjobbare 

• Anonym (Ibland måste man)

När jag var 19 låg jag med min bästis farfar. Pappan såg bra ut och det gjorde hans pappa också.
    Riktig player som visste precis vad han skulle göra.
    Vi träffades några gånger till o h hade sex.

• Anonym (Sputnik)

Med anledning av alla rövarhistorier som den här tråden kryllar av ...

Under min gymnasietid jobbade jag som tidningsbud och körde ut morgontidningar. Minst 2-3 gånger under denna tid hände det att någon sladdrig tant öppnade dörren iförd något som säkert skulle föreställa sexigt, och ville bjuda in mig. Som mig som på den tiden rätt snygg och definitivt viril tonåring med en jämngammal flickvän, var det ungefär lika lockande som att sörpla i mig vattnet från toaborsten. Jag och kompisarna kunde knappt sluta garva när jag senare berättade. Men för all del, lev vidare i fantasin, alla ni som tror på att det är så det fungerar.

• Amadeus2

Har haft sex med två av mina kvinnliga chefer, men var i ungefär samma ålder. Har när jag var yngre onanerat med min kusin och lillasyster som är en styvsyster.
    Men de smekte sig själva och jag runkade inget annat.

• Anonym (Mellanchef)

Är rekryterande mellanchef på ett stort bolag och har haft sex med flera söta små 20-åringar som letar praktik. Inte direkt lämpligt med gud va trevligt att kunna spänna lite unga kvinnor. För stort bolag för att någon ska bry sig, sållar bort tjejerna som inte greppar mitt raggande och vad som behövs göras.

• Anonym (Katrin)
    Anonym (Mellanchef) skrev 2024-02-09 18:55:00 följande:

Är rekryterande mellanchef på ett stort bolag och har haft sex med flera söta små 20-åringar som letar praktik. Inte direkt lämpligt med gud va trevligt att kunna spänna lite unga kvinnor. För stort bolag för att någon ska bry sig, sållar bort tjejerna som inte greppar mitt raggande och vad som behövs göras.

Hoppas du blir anmäld. Du är ett svin! 
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?