• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Hum)
    Anonym (Kajsa) skrev 2024-02-09 19:45:06 följande:

Sonens kompis..

Haha den e bra;)
  • Anonym (Q)
    Anonym (Katrin) skrev 2024-02-09 19:02:45 följande:
    Hoppas du blir anmäld. Du är ett svin! 
    Men ett lyckligt svin
  • Anonym (Katrin)

Tror inte den mellanchefen är lycklig alls faktiskt. Är han det så lider han förmodligen av någon form av psykopati. Men en vacker dag så ligger han med fel tjej och åker dit på det så det bara sjunger om det. 

Anonym (Q) skrev 2024-02-09 21:05:17 följande:
    Men ett lyckligt svin
  • Miss Sunny

Sonens kompis..

Härligt !     Trådens "vinnare"
  • Anonym (Anna)

Låg med kuratorns son som jag i övrigt träffade pga att jag själv ansåg mig lösaktig😂 Ung och vild, liten stad. Sen gjorde jag också en rejäl hämnd mot pojkvännen som låg med min bästa vän, jag tog brorsan!

• Anonym (Offlimit)

Jag hamnade av en slump på samma fest som min bästa kompis syster. Vi hade spanat in varandra ett tag med blickar och små kommentarer. Vi kunde verkligen inte hålla oss från varandra så vi hamnade i köket där vi kysstes.
    Grejen är den att jag skulle sova över hos min kompis där även systern skulle sova. 
    Vi mötte upp kompisen och hans tjej och tog följe till lägenheten, de gjorde iordning var sitt hörn av soffan åt mej och systern. De gick och lade sej och då kunde inte vi hålla oss längre. Hon kröp närmre och vi kysstes och ?lekte? med varandra. Sen följde ett av de skönaste liggen jag haft. Hon visste precis vad hon ville ha och jag va i sjunde himlen. Vi smyg träffades i ungefär ett halvår innan hon flyttade för att studera. Men detta har kompisen ingen aning om som tur är.😅 

• Anonym (=)
    Anonym (Offlimit) skrev 2024-02-10 14:10:56 följande:

Jag hamnade av en slump på samma fest som min bästa kompis syster. Vi hade spanat in varandra ett tag med blickar och små kommentarer. Vi kunde verkligen inte hålla oss från varandra så vi hamnade i köket där vi kysstes.
    Grejen är den att jag skulle sova över hos min kompis där även systern skulle sova. 
    Vi mötte upp kompisen och hans tjej och tog följe till lägenheten, de gjorde iordning var sitt hörn av soffan åt mej och systern. De gick och lade sej och då kunde inte vi hålla oss längre. Hon kröp närmre och vi kysstes och ?lekte? med varandra. Sen följde ett av de skönaste liggen jag haft. Hon visste precis vad hon ville ha och jag va i sjunde himlen. Vi smyg träffades i ungefär ett halvår innan hon flyttade för att studera. Men detta har kompisen ingen aning om som tur är.😅 

Vad skulle kompisen ha emot att du legat med hans syster?
  • Pussan

Sonens kompis..

Kompisens son har hänt för mig
  • Auditanne

Varför skulle man ha sex med någon olämplig? Så korkad är jag inte att jag inte skulle lära känna någon på djupet först. Man ska inte belöna idioter med sin kropp. 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?