Inlägg från: Anonym (Katrin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Katrin)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Under mina år i arbetslivet (strax under 10 år) har jag som kvinna som jobbar i mansdominerat yrke haft sex med 5 kollegor.känns inte jättelämpligt då vissa av dom känner varandra och vet även om att jag haft sex med de andra. Men lite sex skadar inte.

• Anonym (Katrin)
    Anonym (Mellanchef) skrev 2024-02-09 18:55:00 följande:

Är rekryterande mellanchef på ett stort bolag och har haft sex med flera söta små 20-åringar som letar praktik. Inte direkt lämpligt med gud va trevligt att kunna spänna lite unga kvinnor. För stort bolag för att någon ska bry sig, sållar bort tjejerna som inte greppar mitt raggande och vad som behövs göras.

Hoppas du blir anmäld. Du är ett svin! 
  • Anonym (Katrin)

Tror inte den mellanchefen är lycklig alls faktiskt. Är han det så lider han förmodligen av någon form av psykopati. Men en vacker dag så ligger han med fel tjej och åker dit på det så det bara sjunger om det. 

Anonym (Q) skrev 2024-02-09 21:05:17 följande:
    Men ett lyckligt svin
  • Anonym (Katrin)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2024-02-15 21:39:34 följande:

Var säkert 22 och hon var 17 ...hon ville bli påsatt  och gravid - inte jag. 
    Vem vill bli gravid med en 17 åring om man är 23??
    Om hon skriker  - gör mig med barn ,,,,, rätt avtändande.
    Nope!

Blev der något barn? 😂
  • Anonym (Katrin)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2024-02-15 23:39:56 följande:
    Hoppas jag verkligen inte ... om det skulle ringa på dörren en dag ... - Hel pappa!
    Näää, inte så mycket för att det ringer på dörren utan för att jag skulle ha missat barnets uppväxt utan att kunna påverka.  Usch, tragiskt
    Inte tagit reda på det? Min sambo hade någon han hade haft oskyddat sex med innan vi träffades och ringde till skatteverket och kollade om hon har barn som skulle kunna vara hans vilket hon inte hade som tur var. 
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?