• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Språkpolis)

Blev inget men ... min psykologi lärare och jag hade en "grej" och på student balen vill e hon klart bli påsatt. 
    Förbjuden frukt, mogna bröst, äldre och knulla offentligt.. blev inget tyvärr. Kan verkligen ångra det.

• HenrikP

Var nybliven förälder och skulle vara föräldraledig med vår dotter. Gick jättebra men min frus mamma kunde inte låta bli att hålla koll. Men det visade sig att att det var inte barnbarnet hon vill ha koll på, en förmiddag när jag var hemma så kom hon över och precis då sov vår dotter. Hon berömde mig för hur duktig jag var med hennes barnbarn sen kysste hon mig och smekte kuken,  jag blev jättehård, hon tog fram kuken och sög den, tills jag sprutade i hennes mu .

• Anonym (John)

Min dotters kompis mamma.
    Hemma hos henne i hennes badrum.
    Då hennes man var på jobb och barnen satt i bilen utanför och väntade.
    Haha.

• Anonym (F)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2023-05-06 23:36:41 följande:

Blev inget men ... min psykologi lärare och jag hade en "grej" och på student balen vill e hon klart bli påsatt. 
    Förbjuden frukt, mogna bröst, äldre och knulla offentligt.. blev inget tyvärr. Kan verkligen ångra det.

Hur började det och hur märkte du att hon var intresserad innan du visste att ni hade en "grej"?
  • Anonym (Språkpolis)
    Anonym (F) skrev 2023-05-07 23:07:48 följande:
    Hur började det och hur märkte du att hon var intresserad innan du visste att ni hade en "grej"?
    Hon kom fram och tryckte upp mig mot väggen, kysste mig och smekte kuken utanpå byxorna. Rätt tydlig signal .....
  • Anonym (F)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2023-05-08 09:47:11 följande:
    Hon kom fram och tryckte upp mig mot väggen, kysste mig och smekte kuken utanpå byxorna. Rätt tydlig signal .....
    Haha ok, svår att missförstå! :D Menar du att det var det första hon gjorde för att ta första steget, inga hintar, ord, blickar osv före...? Alltså inte på studenten utan öht menar jag.
  • Anonym (Språkpolis)
    Anonym (F) skrev 2023-05-08 09:54:02 följande:
    Haha ok, svår att missförstå! :D Menar du att det var det första hon gjorde för att ta första steget, inga hintar, ord, blickar osv före...? Alltså inte på studenten utan öht menar jag.
    Vi hade en historia av att "tjafsa" lite på lektionerna under tre år.
    Inte flörtigt på något vis, tvärtom. 
    På så vis blev det extra förvånande att hon gjorde så.
  • Anonym (F)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2023-05-08 10:02:11 följande:
    Vi hade en historia av att "tjafsa" lite på lektionerna under tre år.
    Inte flörtigt på något vis, tvärtom. 
    På så vis blev det extra förvånande att hon gjorde så.
    Oj! Ja det håller jag med om. Kanske var den sexuella frustrationen som fanns där i bakgrunden då :) Hon kanske inte ens förstod det själv då.
  • Ascendere
    Anonym (Ingenånger) skrev 2023-04-29 03:52:35 följande:

Min mamma en midsommar då jag var väldigt ung. Vi satt kvar i bastun efter alla gått och pratade om hur lik jag började bli min pappa (hennes exman) och om hur det skulle kännas då jag skulle bli kär första gången. 
    Det slutade med sex och har blivit flera gånger till under alla år.

Grattis, du vann just tråden
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?