• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (sjursson)
    Anonym (Mrs Robinson) skrev 2022-09-15 12:08:02 följande:
    Det är väl spännande när Svärmor kan sexa till sig och förföra svärsonen till lite skön sex. Män i alla åldrar är ju lätta att förföra. Troligen inga problem att låta svärsonen få spruta Lite. Konsekvensanalysen kommer ju först efteråt. 
    Inte min egen.men har knullat min brors svärmor i fyllan.
  • Miss Sunny
    Anonym (Mrs Robinson) skrev 2022-09-15 12:38:57 följande:

Låter härligt!
    var det en tjej ni kände sedan tidigare?Spännande och förbjudet med åldersskillnad.

Jag har en 23 årig härlig älskare som jag knullar med regelbundet och han har en 20-årig flickvän. Det förbjudna tänder mig samtidigt som det är underbart med en ung styv kuk som kan ladda om på nolltid. Vid ett tillfälle i våras var både hans flickvän och min man, tillsammans med några andra par som var på besök, helt omedvetna om att samtidigt på ovanvåningen så fick jag ta emot en jättesats efter lite smyghångel sug och ett härligt analknull. Underbart att komma ner till de övriga efteråt bärandes på denna hemlighet, mingla samtidigt som jag känner hur sperman rinner längs benen. 

Det är just det det är. Man blir nästan beronde.  
    Härligt det du berättar, så tändande och hetsande med det förbjudna och hemliga.
  • CleoX
    Anonym (ML) skrev 2022-09-16 23:08:56 följande:

Min kusins dotters fitta har jag varit in i.

Min kusin och jag bor långt ifrån varandra och vi ses inte så ofta. Det kan gå fem-tio år mellan gångerna. Jag minns hur vi sågs när jag var typ 13-14 år och hon var höggravid och jag fick känna på hur barnet sparkade inne i hennes mage.

Sen sågs vi typ fem år senare när vi firade min mosters 60-årsdag (hennes mammas födelsedag alltså) och då var dottern ett pain in the ass, sådär jobbig som en femåring kan vara, gapade skrek och sprang omkring och levde om...

Sen tog det tio år till när min moster fyllde 70. Då hade dottern blivit tonåring och var blyg/fnittrig som 15-åringar kan vara. Även om det var stor åldersskillnad mellan oss (det är 14 år) så "connectade" vi ändå. Jag var den enda "yngre" på kalaset, i övrigt var det ju mest bara äldre.

Och när jag sen skjutsar hem mamma från kalaset kände jag hur det burrade till i fickan, det var kusindottern som lagt till mig och skrev till mig på FB. En lång tid var det rätt oskyldiga meddelanden (vi var ju släkt ju så man ville ju inte framstå som något pervo...)  när hon fyllde 18 så skickade jag ett blommogram med solrosor till henne. Fortfarande kontakt på oskyldig nivå. Men då börjar vi prata allt mer om sex och vi börjar väl båda känna att nästa gång vi träffas kommer vi att ha sex och så blev det. När hennes mamma fyllde 50 så fick jag officiellt sova på golvet i hennes (dotterns alltså) rum på en luftmadrass (inte sov jag på golvet, utan i hennes säng ) Blev både riden och knull i missionären. Då var hon 22 och jag 36. Vi har träffats några gånger till efter det och haft sex men nu är det sju år sedan senast så kanske det är hög tid igen, även om hon hunnit stadga sig, gifta sig och själv skaffat en liten.

Låter ju spännande. Låt oss bara hoppas att inte din kusin är här och läser?
  • Anonym (Mrs Robinson)
    Miss Sunny skrev 2022-09-16 14:18:06 följande:
    Det är just det det är. Man blir nästan beronde.  
    Härligt det du berättar, så tändande och hetsande med det förbjudna och hemliga.
    Hej Sunny,
    Ja, det är just sådana tillfällen som gör mig alldeles blöt och man MÅSTE fånga ögonblocket och ta chansen när det bjuds. Det pirrade i hela kroppen av kåthet bara av att veta att både min man och killens flickvän var SÅ nära (nedanför i vardagsrummet!) undertiden jag får en rejäl sats med sperma uppumpad i min lilla rumpa. Jag har ju blivit knullad förr av andra män och killar både när min man varit medveten, närvarande eller i smyg, men detta var ett mycket speciellt tillfälle!
  • Anonym (MR klister)

Det är extremt tändande att fantisera tillbaka på de lite ''olämpliga'' man haft sex med, love it. 

• Bad

För min del var det inte olämplig men desto mer skulle det varit för henne. 
    Vid 30-års åldern gick jag på intervju som konduktör hos SJ. Efter en hel dags program hade vi personliga intervjuer med en av kvinnliga cheferna. I hennes kontor blev jag super upphetsad eftersom hon bar kort vit kjol (över knäna), bar en fin svart färgad skjorta följt av svarta högklackade skor och satte sig framför mig med bena i kors. Dessutom var hon solbränd och såg otrolig vacker ut. Intervjun gick inget vidare och jag fick ur mig hur jäkla attraktiv hon var och hur upphetsad jag blivit. Hon såg förbryllad ut först och sa att det var väldigt olämpligt, varpå jag svarade att jag inte kunde hjälpa mig. 

Sedan sa hon vänta... gick och låste dörren. Drog ner för persiennerna och vi hade otrolig sex på kontoret medans andra kandidater satt utanför. Det var för mig en magisk upplevelse. För henne, i stundens hetta, säkerligen en uppskattad tillfälle. Han var säkert gift eftersom hon hade både förlovnings och diamantring och sa efteråt flertal gånger... "detta får bli mellan oss, ledsen detta hände och detta är fel"... Ja, absolut för henne... jag njöt Tungan ute 

• Anonym (Ingenånger)

Min mamma en midsommar då jag var väldigt ung. Vi satt kvar i bastun efter alla gått och pratade om hur lik jag började bli min pappa (hennes exman) och om hur det skulle kännas då jag skulle bli kär första gången. 
    Det slutade med sex och har blivit flera gånger till under alla år.

• Anonym (Malin)

Jag ligger med min systers styvson. 

• HenrikP
    Anonym (Malin) skrev 2023-05-06 22:55:54 följande:

Jag ligger med min systers styvson. 

Härligt
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?