Anonym (ML) skrev 2022-09-16 23:08:56 följande:
Min kusins dotters fitta har jag varit in i.
Min kusin och jag bor långt ifrån varandra och vi ses inte så ofta. Det kan gå fem-tio år mellan gångerna. Jag minns hur vi sågs när jag var typ 13-14 år och hon var höggravid och jag fick känna på hur barnet sparkade inne i hennes mage.
Sen sågs vi typ fem år senare när vi firade min mosters 60-årsdag (hennes mammas födelsedag alltså) och då var dottern ett pain in the ass, sådär jobbig som en femåring kan vara, gapade skrek och sprang omkring och levde om...
Sen tog det tio år till när min moster fyllde 70. Då hade dottern blivit tonåring och var blyg/fnittrig som 15-åringar kan vara. Även om det var stor åldersskillnad mellan oss (det är 14 år) så "connectade" vi ändå. Jag var den enda "yngre" på kalaset, i övrigt var det ju mest bara äldre.
Och när jag sen skjutsar hem mamma från kalaset kände jag hur det burrade till i fickan, det var kusindottern som lagt till mig och skrev till mig på FB. En lång tid var det rätt oskyldiga meddelanden (vi var ju släkt ju så man ville ju inte framstå som något pervo...) när hon fyllde 18 så skickade jag ett blommogram med solrosor till henne. Fortfarande kontakt på oskyldig nivå. Men då börjar vi prata allt mer om sex och vi börjar väl båda känna att nästa gång vi träffas kommer vi att ha sex och så blev det. När hennes mamma fyllde 50 så fick jag officiellt sova på golvet i hennes (dotterns alltså) rum på en luftmadrass (inte sov jag på golvet, utan i hennes säng ) Blev både riden och knull i missionären. Då var hon 22 och jag 36. Vi har träffats några gånger till efter det och haft sex men nu är det sju år sedan senast så kanske det är hög tid igen, även om hon hunnit stadga sig, gifta sig och själv skaffat en liten.
Låter ju spännande. Låt oss bara hoppas att inte din kusin är här och läser?