• Bad

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

För min del var det inte olämplig men desto mer skulle det varit för henne. 
    Vid 30-års åldern gick jag på intervju som konduktör hos SJ. Efter en hel dags program hade vi personliga intervjuer med en av kvinnliga cheferna. I hennes kontor blev jag super upphetsad eftersom hon bar kort vit kjol (över knäna), bar en fin svart färgad skjorta följt av svarta högklackade skor och satte sig framför mig med bena i kors. Dessutom var hon solbränd och såg otrolig vacker ut. Intervjun gick inget vidare och jag fick ur mig hur jäkla attraktiv hon var och hur upphetsad jag blivit. Hon såg förbryllad ut först och sa att det var väldigt olämpligt, varpå jag svarade att jag inte kunde hjälpa mig. 

Sedan sa hon vänta... gick och låste dörren. Drog ner för persiennerna och vi hade otrolig sex på kontoret medans andra kandidater satt utanför. Det var för mig en magisk upplevelse. För henne, i stundens hetta, säkerligen en uppskattad tillfälle. Han var säkert gift eftersom hon hade både förlovnings och diamantring och sa efteråt flertal gånger... "detta får bli mellan oss, ledsen detta hände och detta är fel"... Ja, absolut för henne... jag njöt Tungan ute 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?