Inlägg från: Anonym (Mrs Robinson) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mrs Robinson)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Tack Lollo och Ragnvaldigur för era fina svar och kommentarer. 

För mig är den hemliga relationen med min unge älskare underbar. Jag lever verkligen upp, känner mig oerhört sexig, och åtråvärd som kvinna och sexet är ju fantastiskt. Jag älskar att han delar min passion för höga klackar och med sådan sprudlande glädje vill prova allt med mig. från första trevande gången då han som en liten blyg och skamsen pojke sprutade i min hand till att han nu som ung man med självförtroende kan fylla både mitt sköte, min rumpa och min mun med hans härliga  satser. Jag kan inte annat än att njuta och älska det.

Ja, jag vet att jag är självisk gentemot både min man och hans flickvän men för en gångs skull sätter jag mig själv främst. 
    Kram!

• Anonym (Mrs Robinson)
    Anonym (M71) skrev 2022-09-15 11:56:54 följande:

Inte sex men svärmor gjorde under en period närmanden på mig. Lät hennes bröst nudda mig då och då. Kom emot kuken några gånger fast med kläder på då. Rätt olämpligt men jag tyckte det var upphetsande. Både hon och jag har sett varann nakna då och då när man klätt om eller kommit ut ur duschen utan handduk osv. Undrar om hon oxå haft egna sköna stunder precis som jag efter det? Men inte nu på några år.

Det är väl spännande när Svärmor kan sexa till sig och förföra svärsonen till lite skön sex. Män i alla åldrar är ju lätta att förföra. Troligen inga problem att låta svärsonen få spruta Lite. Konsekvensanalysen kommer ju först efteråt. 
  • Anonym (Mrs Robinson)
    Anonym (Naughty) skrev 2022-09-15 12:17:48 följande:

Jag och min sambo (48 och 43) knullade en 19-årig tjej tillsammans. Lite tafatt men sexigt ändå. 

Låter härligt!
    var det en tjej ni kände sedan tidigare?Spännande och förbjudet med åldersskillnad.

Jag har en 23 årig härlig älskare som jag knullar med regelbundet och han har en 20-årig flickvän. Det förbjudna tänder mig samtidigt som det är underbart med en ung styv kuk som kan ladda om på nolltid. Vid ett tillfälle i våras var både hans flickvän och min man, tillsammans med några andra par som var på besök, helt omedvetna om att samtidigt på ovanvåningen så fick jag ta emot en jättesats efter lite smyghångel sug och ett härligt analknull. Underbart att komma ner till de övriga efteråt bärandes på denna hemlighet, mingla samtidigt som jag känner hur sperman rinner längs benen. 

• Anonym (Mrs Robinson)
    Miss Sunny skrev 2022-09-16 14:18:06 följande:
    Det är just det det är. Man blir nästan beronde.  
    Härligt det du berättar, så tändande och hetsande med det förbjudna och hemliga.
    Hej Sunny,
    Ja, det är just sådana tillfällen som gör mig alldeles blöt och man MÅSTE fånga ögonblocket och ta chansen när det bjuds. Det pirrade i hela kroppen av kåthet bara av att veta att både min man och killens flickvän var SÅ nära (nedanför i vardagsrummet!) undertiden jag får en rejäl sats med sperma uppumpad i min lilla rumpa. Jag har ju blivit knullad förr av andra män och killar både när min man varit medveten, närvarande eller i smyg, men detta var ett mycket speciellt tillfälle!
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?