• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Mellanchef)
    Anonym (Memo) skrev 2024-09-02 21:43:15 följande:

Den mest olämpliga jag har haft sex med är min medarbetares man. Jag umgås även med dem privat (i utkanten av samma bekantskapskrets) Hemskt och underbart på samma gång. 

Härligt..jag sätter på min arbetstagares fru som jag även umgås med privat med, han är helt ovetande.
  • Anonym (H)

Satte på min pappas ex (dom hade gjort slut då) men det var inte långt efter. Hon hade haft tjejmiddag o vi börja prata på Facebook och sen urartade det. Jag stod hemma hos henne den kvällen och hon visade mig saker jag absolut inte ångrar idag hehe.

Polares flickvänner. Sen den flickvännens syster. 
    Asså perioden 20-30 så åkte kuken in i de flesta som man var intresserad av. Moralen tänkte man på sen hehe

• Miss Sunny
    Anonym (H) skrev 2024-09-22 19:55:16 följande:

Satte på min pappas ex (dom hade gjort slut då) men det var inte långt efter. Hon hade haft tjejmiddag o vi börja prata på Facebook och sen urartade det. Jag stod hemma hos henne den kvällen och hon visade mig saker jag absolut inte ångrar idag hehe.

Polares flickvänner. Sen den flickvännens syster. 
    Asså perioden 20-30 så åkte kuken in i de flesta som man var intresserad av. Moralen tänkte man på sen hehe

Har haft fyllsex med sonen till en ex.
  • Anonym (H)
    Miss Sunny skrev 2024-09-22 20:36:54 följande:
    Har haft fyllsex med sonen till en ex.
    Vad härligt. Hur kom ni till den punkten? Var du o pappan ihop då?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2024-09-22 20:50:20 följande:

En häst. Blev påkommen och straffad för det.

Bara att trava vidare i livet.
    Inget o skritta åt faktiskt.
    Kan tänka mig att ägaren Valack?

Skämt åsido. Jag dömmer ingen.
  • Miss Sunny
    Anonym (H) skrev 2024-09-22 20:42:27 följande:
    Vad härligt. Hur kom ni till den punkten? Var du o pappan ihop då?
    Nej, och jag hade nog märkt hans blickar på mig då och då under den tiden.  Så träffades vi helt tillfälligt på samma pub. Han va ju snygg som sin pappa, bara yngre och mer... sexig.
    Jag frågade om inte "hon" var med, men det visade sig vara slut med hans flickvän.   Han började ge mig komplimanger, jag va salongberusad och kåt och "gav efter".
  • Anonym (H)
    Miss Sunny skrev 2024-09-22 22:00:35 följande:
    Nej, och jag hade nog märkt hans blickar på mig då och då under den tiden.  Så träffades vi helt tillfälligt på samma pub. Han va ju snygg som sin pappa, bara yngre och mer... sexig.
    Jag frågade om inte "hon" var med, men det visade sig vara slut med hans flickvän.   Han började ge mig komplimanger, jag va salongberusad och kåt och "gav efter".
    Låt våra lustar visa vår väg till vår njutning..

Men nog sjukt gött sex? Hehe
  • Miss Sunny
    Anonym (H) skrev 2024-09-22 23:17:47 följande:
    Låt våra lustar visa vår väg till vår njutning..

Men nog sjukt gött sex? Hehe
    Det var det .....   Hehe
  • svenskitelge

Satte på polarens flickvän i hans lägenhet när han jobbade. Vi var i soffan, sängen och i köket. (det var hon som raggade på mig) 
    Fingrade svägerskan på en fest. 
    Låg med exets bästa kompis några veckor efter att vi gjort slut. 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?