• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vera)

Har sex med min 10 år äldre halvbror. Vi förstår båda två att det är olämpligt men vi kan inte låta bli. Vi kommer förmodligen inte sluta med det inom överskådlig framtid. 

• OlleSQ
    Anonym (Vera) skrev 2024-04-18 11:11:24 följande:

Har sex med min 10 år äldre halvbror. Vi förstår båda två att det är olämpligt men vi kan inte låta bli. Vi kommer förmodligen inte sluta med det inom överskådlig framtid. 

www.regeringen.se/regeringens-politik/familjeratt/aktenskap/

"Däremot kan halvsyskon få tillstånd av länsstyrelsen att gifta sig med varandra."

• Emiiee89
    Mest olämpliga är väl en polis som stannade mig en natt för körkort & nykterhetskontroll {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Vännens bror)

En väns bror. Jag frågade min vän innan om hon tyckte att det hade varit okej om han och jag träffades och hon sa nej. Vi hade sex med varandra flera gånger trots det och av någon oförklarlig anledning berättade hennes bror det för henne. Vi har ingen vänskap idag. 

• Anonym (LillaMy)

En kille som var oskuld men det visste jag tyvärr inte förrän efteråt. Annars hade jag droppar honom på en gång. Bland det sämsta sexet någonsin.

• Anonym (Hh)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 14:50:18 följande:
    Mest olämpliga är väl en polis som stannade mig en natt för körkort & nykterhetskontroll  // {#emotions_dlg.djavulsk}
    Fick du passera utan anmärkning 😎
  • Emiiee89
    Anonym (Hh) skrev 2024-04-22 15:06:00 följande:
    Fick du passera utan anmärkning 😎
    Haha det fick jag absolut göra, båda tömda och nöjda ;) 
  • Anonym (Mannen)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 15:07:50 följande:
    Haha det fick jag absolut göra, båda tömda och nöjda ;) 
    Vadå båda tömda? Bögsex? Alltså inget emot bögar, men jag blir ju lite ställd med tanke på ditt alias och får inte ihop det
  • Anonym (En syndare)

En gift präst Obestämd

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?