• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (PNO)

Kul tråd, går det väcka liv i den?

• Anonym (Anonym69)
    Anonym skrev 2011-09-08 08:34:36 följande:

Om man har haft sex med sin bästa kompis partner så är man fan ingen bra kompis och borde då inte ens få kalla sig kompis. Mina vänner skulle aldrig göra en sån sak. inte min sambo heller för den delen!

U never now Glad
  • Pussan
    Anonym (Vännens bror) skrev 2024-04-22 14:59:03 följande:

En väns bror. Jag frågade min vän innan om hon tyckte att det hade varit okej om han och jag träffades och hon sa nej. Vi hade sex med varandra flera gånger trots det och av någon oförklarlig anledning berättade hennes bror det för henne. Vi har ingen vänskap idag. 

Men varför skulle hon bestämma det?
  • Anonym (Ågren)

En trettonåring. Jag var sexton. Vi var ihop i mer än ett år

• Meddelande borttaget
  • Motherinlaw
    FruAP skrev 2024-08-25 21:44:21 följande:

En av sonens vänner vid ett par tillfällen, senaste två gångerna inför honom.

Jag är gift. Killarna är båda 23.

Såå hett! 
  • Anonym (Hjälp)

Mitt ex, vi gör det hel tiden år efter år livet ut

• Anonym (sjursson)
    FruAP skrev 2024-08-25 21:44:21 följande:

En av sonens vänner vid ett par tillfällen, senaste två gångerna inför honom.

Jag är gift. Killarna är båda 23.

Inför honom ???  Sonen ??   Förvånad  Wow  !

Jag hade förbjuden hemlig sex med en kompis morsa när jag var yngre, men det var superhemligt..... Speciellt för kompisen (sonen)
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?