• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (dm)

Min bästa kompis mamma när jag va 23,hade varit sugen på henne sedan tonårstiden,fick sedan en chans vid ett tillfälle och det var underbart,förutom att jag hade sambo o barn vid tillfället,väldigt taskigt mot min sambo,men hon vet inget om det, 33 år sedan nu.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Gränslös)
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-12-03 06:56:29 följande:

Nu när man tänker efter. Det var många när man var 16-17 man egentligen inte borde legat med man fann på QX o BC som gick igång på att ligga med en ung kille

För min del var det qx och sylvester :)
  • Anonym (OL)

Min kusin!
    Han var 20 och jag 15. Egentligen tyckte vi inte ens om varandra. Men spänningen gjorde att det hände!
    Tyvärr blev han dryg efter det och höll på o ringa i flera år och ville komma till..

• Anonym (Linn)

Min sons förskolelärare (vikarie) 14 år yngre än jag.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Rövknullad)
    Anonym (Linn) skrev 2025-01-09 09:48:29 följande:

Min sons förskolelärare (vikarie) 14 år yngre än jag.

Hur var det? 
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Rövknullad) skrev 2025-01-09 23:49:28 följande:
    Hur var det? 
    Inte världens bästa sex kanske men vi hade våra stunder i dryga året. Idag är vi vänner. Han jobbade inte på min sons förskola mer än precis ibörjan. 
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?