PernillaPG skrev 2022-08-18 09:19:57 följande:
Vad var det som gjorde det olämpligt att ha sex med honom ?
Ja alltså, det beror ju på vad man menar med olämpligt. I usa är det ju typ olämpligt för alla att ha sex som inte är gifta i vissa kretsar och i andra ska man åtminstone med råge ha flyttat hemifrån. att ha sex hemma hos sina föräldrar är total no no Generellt sett. Att då dessutom ha det inom den så kallade familjen när man bor i en familj i ett år skulle väcka ett totalt ramaskri om det hade kommit fram, från alla från värdföräldrar till ansvariga på den organisationen jag åkte med. sedan kan jag så här 20 dryga år senare tänka att det var rätt korkat av mig eftersom det var så riskabelt samt så satte jag mig själv i en sjukt utsatt situation. kondomen gick dessutom sönder sista gången och det var väldigt svårt att på 90-talet i usa hitta ett dagen efter piller. Verkar ju inte bli lättare nu för tiden i det landet heller? som tur var blev jag inte gravid och värdbrodern åkte iväg på college och jag bytte familj av helt andra skäl. Föräldrarna var extremt kontrollerande kring en herrans massa saker. Kan inte ens tänka mig det kaos som hade utbrutit om de insåg vad jag och deras son höll på med.