• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Tompa2022

Min första flickvän efter att jag hade gjort slut. Hon älskade mig verkligen, grät och var helt förkrossad. Jag försökte trösta henne och helt plötsligt låg vi med varandra. Vi var 17 år och det var nu 39 år sedan. Hon minns mig säkert inte ens längre, men jag känner mig fortfarande som en jävla skitstövel när jag tänker på det.

• PernillaPG
    examineme skrev 2022-05-10 22:53:14 följande:

Min mest olämpliga var brorsans ex.
    Tilläggas ska att hon och brorsan är 20år äldre än mig.

Men det var sjukt spännande och härligt Tungan ute

Jag undrar ju då hur långt det gått efter att hon och din brorsa gjort slut, tills att du och hon fick ihop ?

Tänd på henne innan ?

• Anonym (Trevligt)

Pappan till barn jag hade på fritids. Jag var 23 och han 37. Olämpligt men hade gärna gjort om det ??

• Lydig man

Önskar stt jag kunde berätta det?
    Har inte ens kunnat/vågat ta upp det med min psykolog?

• Anonym (2 år)
    Lydig man skrev 2022-05-17 20:49:48 följande:

Önskar stt jag kunde berätta det?
    Har inte ens kunnat/vågat ta upp det med min psykolog?

Av den här anledningen finner jag det menlöst, för egen del, att gå till en psykolog. Jag behöver prata med någon om mitt liv, mår så sjukt dåligt, men det som ställer till det mest för mig är mitt sexliv. Det är så opassande att jag aldrig skulle kunna nämna det! Fan!
  • Lydig man
    Anonym (2 år) skrev 2022-05-17 22:56:16 följande:
    Av den här anledningen finner jag det menlöst, för egen del, att gå till en psykolog. Jag behöver prata med någon om mitt liv, mår så sjukt dåligt, men det som ställer till det mest för mig är mitt sexliv. Det är så opassande att jag aldrig skulle kunna nämna det! Fan!

Jag förstår precis hur du menar. Dock så kan jag prata med henne om precis ALLT annat, även det sexuella, men inte _det här_?

Dubbelfan!

• Anonym (Gillar sex)

Kompisens gifta pappa, sjukt bra sex! 
    syrrans pojkvän även det väldigt bra är väll de som jag kan skämmas lite över! 

gillade upptagna äldre män för hårt brutalt sex och inget mer när jag var ung och singel! 

• Anonym (Camilla)

En av min sons vänner. Han är en väldig attraktiv ung man. Är gift dessutom. 

• Jabbahutt
    Anonym (Camilla) skrev 2022-05-19 22:04:35 följande:

En av min sons vänner. Han är en väldig attraktiv ung man. Är gift dessutom. 

Sexigt;)
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?