• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (MR klister)

Den mest olämpliga....
    Upptagna kvinnor....ja....
    Har även legat med några tjejer under 18, så sent som det året jag var 40. Det ses nog som olämpligt av vissa. 

• Anonym (Jessica)

På den listan finns det många. Dock så får jag väl lov att säga att min bästa kompis pappa är nog den mest olämpliga jag haft/har sex med 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Jessica) skrev 2022-05-04 22:16:01 följande:

På den listan finns det många. Dock så får jag väl lov att säga att min bästa kompis pappa är nog den mest olämpliga jag haft/har sex med 

Vet bästa kompisen om det?
  • Anonym (Komplicerat)

Min bästa kompis svärson. Han lämnade sin fru (för mig) men anledningen hade inte kommit fram. Visste inte hur jag skulle berätta för min kompis, men fattade ju att vår vänskap var på slutspurten. Det blev en väldigt uppslitande seperation och jag fick höra mycket skit om honom via min kompis, som självklart var på sin dotters sida. Fick även höra sidor av honom som fick mig att börja tveka. Visste inte vad jag skulle säga eller göra. Tyvärr fick han en stroke och klarade sig inte och jag är fortfarande vän med min kompis.

• Anonym (Anonym69)

Har tidigare sagt detta i en annan tråd.

Min frus stora syster för många år sen. Har fortsatt en hel del.

men det mest intressanta som väcktes i mig nu och har läst kommentarerna så har jag gjort dirty saker hela min sexuella liv. Legat med flickvänners vänner i yngre dar, legat med då bästa kompis flickvänner, legat med bästa kompisen dagen efter dom gjort slut, kompis syrra. Är tyvärr lagd åt det hållet kom jag på nu.

mycket sex kan man säga att jag har haft med många olika människor. Och jag vill ha sex varje dag, pigg som trött, spelar ingen roll. Sexmissbrukare kanske?!

• Pussan
    Anonym (sjursson) skrev 2022-05-01 20:22:08 följande:

Kom på att jag även har knullat mih brors svärmor.  För många år sedan på båten mellan Oslo och Köbnhavn.      "  Nämen är det inte..."   Vi började prata, drack lite. Dämpad belysning, hon hade rätt så sexig klädsel .....  smink och parfym likeså, och lite mer alkohol. Hon fick mig kåt, och det ena tog det andra. 

Sexet blev grymt hett, då hon inte hade känt redig och rejäl ung hard kuk  på åretal. Lite berusad, men inte full, jag behöll hårdheten men va grymt uthållig.  Hon "njöt och tjöt" kan man lungt säga. Jag va väl 27-29, och hon närare 60 än 50.

Det där låter ju bara väldigt skönt! 
  • Anonym (Verkligen olämpligt :()

Min första relation och första kärlek (första "allt" kyss, sex osv) var även den enda riktigt olämpliga relation jag haft. Det var med min lärare, när jag gick i högstadiet. Blev kär i honom redan i sjunde klass, men blev besvarat först i åttan. Sedan var vi ett par i smyg ända tills sommarlovet innan gymnasiet tog slut. Då dumpade han mig.

Var så extremt kär i den här vuxna mannen och trodde det skulle vara vi för evigt, jag behövde bara bli äldre så skulle han inte behöva hålla vår kärlek hemlig. Han var väldigt gullig på sätt och vis, mitt i pedofilin. Gav mig presenter, tröstade mig när jag var ledsen, tog med mig på utflykter, lyssnade alltid på mig, var "snäll", hade alltid mat hemma, lagade mat åt mig, köpte kläder åt mig, var inte hög/full och det var inte alltid ett dussin pundare i hemmet som "hemma".

Alltså herregud vad pantad jag var. 

• Anonym (Kaffedraken)

Jag träffade en tjej på 22, och jag hade velat. Hon ville också, men det fick jag veta först 2 år senare.
    Många tycker att det hade varit fel av mig att ligga med henne. I den åldern är man inte vuxen än, och hon hade tagit skada av det.
    Olämpligt alltså.

• Kexsmula
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 10:15:33 följande:

Jag träffade en tjej på 22, och jag hade velat. Hon ville också, men det fick jag veta först 2 år senare.
    Många tycker att det hade varit fel av mig att ligga med henne. I den åldern är man inte vuxen än, och hon hade tagit skada av det.
    Olämpligt alltså.

Nähä!! Det visste jag inte, oj!

Jag har som sagt legat med en man som kunde varit min pappa (var visserligen 30), att jag ens blev intresserad av honom var för att jag kände att han gjorde mig trygg när jag pendlade varje dag, att han hade problem med heroin och jag kände att jag ville ?rädda? honom och hjälpa honom. Är dessutom svag för bad boys.
    Nu äcklas jag av att jag låg med honom och vill verkligen inte ens tänka på det egentligen.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?