• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2019-11-16 21:02:23 följande:

Men bibeln måste ju vara den mest lästa

sagoboken även räknat ihop alla Astrids olika

böcker.

Eller leder (i folkmängd räknat) Koranen kanske??

En annan sagobok ...

Finns många sagoböcker.. Men ingen av dom bör man leva sina liv efter!
  • Anonym (Språkpolis)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-16 21:10:48 följande:
    Finns många sagoböcker.. Men ingen av dom bör man leva sina liv efter!
    Helt rätt - man bör aldrig leva sitt liv efter en sagobok.
    Att basera sitt liv på skrifter som är typ 2 000 år gamla känns ju
    inte så ....... samtida...
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Språkpolis) skrev 2019-11-16 21:16:25 följande:

Helt rätt - man bör aldrig leva sitt liv efter en sagobok.

Att basera sitt liv på skrifter som är typ 2 000 år gamla känns ju

inte så ....... samtida...

Precis!
  • Miss Sunny

Skapa eran egen tråd om ni ska diskutera bibeln och moral.

Jag har legat med en på 27 när jag va 55. 28 år yngre.

• misil

När jag var 15 så inledde jag ett sexuellt förhållande med en kompis mamma under ett antal månader.
    Måste säga att jag var väldigt glad att hon lärde upp mig vilket blev till glädje både för mig och andra tjejer/kvinnor som jag träffade efter det,så när jag tänker tillbaka på detta är det med ett leende på läpparna och inget jag ångrar,men enligt många säkerligen olämpligt.

• Anonym (2 år)

Jag låg med en kompis man. Korkat!!! Vi är vuxna, har familjer och jag borde veta bättre. Hon vet inget, det är bara jag, han och en annan kompis till mig som vet. Dessutom pågick detta läääänge...

• Anonym (2 år)

Jag låg med en kompis man. Korkat!!! Vi är vuxna, har familjer och jag borde veta bättre. Hon vet inget, det är bara jag, han och en annan kompis till mig som vet. Dessutom pågick detta läääänge...

• Anonym (2 år)

• Anonym (2 år)

• Anonym (2 år)

Familjeliv är lika bra som vanligt, förlåt för spam!

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?