• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (sjursson)
    Pussan skrev 2022-05-07 09:13:37 följande:
    Det där låter ju bara väldigt skönt! 
    Det var himla skönt, jag lovar.  Lite klen och konstig känsla om morningen efter, men det va det väl värd .  Flört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Kexsmula skrev 2022-05-07 11:28:29 följande:
    Nähä!! Det visste jag inte, oj!

Jag har som sagt legat med en man som kunde varit min pappa (var visserligen 30), att jag ens blev intresserad av honom var för att jag kände att han gjorde mig trygg när jag pendlade varje dag, att han hade problem med heroin och jag kände att jag ville ?rädda? honom och hjälpa honom. Är dessutom svag för bad boys.
    Nu äcklas jag av att jag låg med honom och vill verkligen inte ens tänka på det egentligen.
    Ja, det är vanligt att tjejer äcklas av den tanken.
    Om hon är yngre så tar hon skada av det också. Mest psykiskt tror jag, för hon är inte vuxen än. Du hade ju precis blivit vuxen vid 30, men känner ändå äckel.
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 12:30:30 följande:
    Ja, det är vanligt att tjejer äcklas av den tanken.
    Om hon är yngre så tar hon skada av det också. Mest psykiskt tror jag, för hon är inte vuxen än. Du hade ju precis blivit vuxen vid 30, men känner ändå äckel.
    Precis blivit vuxen vid 30? Märklig värld du lever i.
  • Anonym (Sket i det)

Var 18 år och bodde långt hemifrån. Hade gjort slut med dåvarande pojkvän som hade behandlat mig riktigt illa. Fick bo med hans storasyster några månader tills skolan var klar och umgicks en del med henne och hennes kompisar. Hon märkte att hennes bästa killkompis var intresserad av mig och en dag sa hon till mig att ?du får ligga med vem du vill av mina vänner, men inte med honom?.. Jag låg såklart med honom. Han var kul och vi hade roligt ihop. Sen flyttade jag hem och vi hördes inte igen.

• Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 10:15:33 följande:
    Jag träffade en tjej på 22, och jag hade velat. Hon ville också, men det fick jag veta först 2 år senare.
    Många tycker att det hade varit fel av mig att ligga med henne. I den åldern är man inte vuxen än, och hon hade tagit skada av det.
    Olämpligt alltså.
    Tråden handlar om olämpliga personer man legat med, inte personer man eventuellt kunnat ha legat med.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 15:05:01 följande:
    Tråden handlar om olämpliga personer man legat med, inte personer man eventuellt kunnat ha legat med.
    Ja.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 14:11:18 följande:
    Precis blivit vuxen vid 30? Märklig värld du lever i.
    Inte bara jag som lever i den här världen. Nya rön säger 30 år.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 15:20:00 följande:
    Ja.
    Precis!
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 15:20:58 följande:
    Inte bara jag som lever i den här världen. Nya rön säger 30 år.
    Jaså? Vilka rön då? Länka gärna. Eller 
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 15:26:10 följande:
    Jaså? Vilka rön då? Länka gärna. Eller 
    Det orkar jag inte. Allt avfärdas ändå här på FL.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?