Inlägg från: Anonym (sjursson) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sjursson)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Jämnför denna tråd med tråden om "extra opassande" otrohet", så ser ni . Ni som tror allt är påhittad.

• Anonym (sjursson)

Kom på att jag även har knullat mih brors svärmor.  För många år sedan på båten mellan Oslo och Köbnhavn.      "  Nämen är det inte..."   Vi började prata, drack lite. Dämpad belysning, hon hade rätt så sexig klädsel .....  smink och parfym likeså, och lite mer alkohol. Hon fick mig kåt, och det ena tog det andra. 

Sexet blev grymt hett, då hon inte hade känt redig och rejäl ung hard kuk  på åretal. Lite berusad, men inte full, jag behöll hårdheten men va grymt uthållig.  Hon "njöt och tjöt" kan man lungt säga. Jag va väl 27-29, och hon närare 60 än 50.

• Anonym (sjursson)
    Pussan skrev 2022-05-07 09:13:37 följande:
    Det där låter ju bara väldigt skönt! 
    Det var himla skönt, jag lovar.  Lite klen och konstig känsla om morningen efter, men det va det väl värd .  Flört
  • Anonym (sjursson)
    Anonym (Mrs Robinson) skrev 2022-09-15 12:08:02 följande:
    Det är väl spännande när Svärmor kan sexa till sig och förföra svärsonen till lite skön sex. Män i alla åldrar är ju lätta att förföra. Troligen inga problem att låta svärsonen få spruta Lite. Konsekvensanalysen kommer ju först efteråt. 
    Inte min egen.men har knullat min brors svärmor i fyllan.
  • Anonym (sjursson)
    Mrman123 skrev 2023-05-23 21:21:16 följande:

En klasskompis morsa på en efterfest på studenten ute på Lidingö. Vi ses fortfarande ibland när tillfälle ges. Varit KK från och till i snart 20 år!

Kompis morsa under flera arotal här också.  Vi är nu upptagna på varsitt håll, men inte så enkelt att hålla sig borta när ho säger ....   " Ingen tar mig som du ".   Vi har en djurisk outhållig stark seksuell kemi.
  • Anonym (sjursson)
    Anonym (H) skrev 2019-11-15 10:17:09 följande:

Träffade pappas ex o hade sex med henne vid 2 tillfällen bara nån månad efter dom hade gjort slut.

Hade en kk som nyss hade fyllt 15, vi höll på tills hon var ca 17 år. Hon var syster till en bekant.

Hade sex med en tjej och sen träffade jag hennes syster nått år senare. Jag visste att dom var systrar.

Dejtade en tjej i några månader. När vi gick skilda vägar så duschade jag o låg med hennes syster.

+1
    Hon var i ålder mitt mellan mig och min pappa, erkände att hon hade varit kåt på mig och märkt mina blickar.
  • Anonym (sjursson)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-02-12 11:01:17 följande:
    Jag sa nej till att ligga för typ två månader sedan, så visst kan man neka en kvinna.
    Visst kan, man måste tända på henne annars får det va
  • Anonym (sjursson)
    Anonym (Kajsa) skrev 2024-02-09 19:45:06 följande:

Sonens kompis..

Jag har varit den sonen.  Ja, inte just denna sonen, men varit med om samma sak .... en kompis mamma.  Jag har skrivit om det för länge sedan i tråden, men jag orkar inte bladdra allt tillbaka. 

Vi hade ett väldigt  "hett år", det året han (sonen/kompisen) gjorde lumpen .  Vi älskade som tigrar, hon va 52 och jag 24.
  • Anonym (sjursson)
    FruAP skrev 2024-08-25 21:44:21 följande:

En av sonens vänner vid ett par tillfällen, senaste två gångerna inför honom.

Jag är gift. Killarna är båda 23.

Inför honom ???  Sonen ??   Förvånad  Wow  !

Jag hade förbjuden hemlig sex med en kompis morsa när jag var yngre, men det var superhemligt..... Speciellt för kompisen (sonen)
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?