Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
Jämnför denna tråd med tråden om "extra opassande" otrohet", så ser ni . Ni som tror allt är påhittad.
Jämnför denna tråd med tråden om "extra opassande" otrohet", så ser ni . Ni som tror allt är påhittad.
Kom på att jag även har knullat mih brors svärmor. För många år sedan på båten mellan Oslo och Köbnhavn. " Nämen är det inte..." Vi började prata, drack lite. Dämpad belysning, hon hade rätt så sexig klädsel ..... smink och parfym likeså, och lite mer alkohol. Hon fick mig kåt, och det ena tog det andra.
Sexet blev grymt hett, då hon inte hade känt redig och rejäl ung hard kuk på åretal. Lite berusad, men inte full, jag behöll hårdheten men va grymt uthållig. Hon "njöt och tjöt" kan man lungt säga. Jag va väl 27-29, och hon närare 60 än 50.
En klasskompis morsa på en efterfest på studenten ute på Lidingö. Vi ses fortfarande ibland när tillfälle ges. Varit KK från och till i snart 20 år!
Träffade pappas ex o hade sex med henne vid 2 tillfällen bara nån månad efter dom hade gjort slut.
Hade en kk som nyss hade fyllt 15, vi höll på tills hon var ca 17 år. Hon var syster till en bekant.
Hade sex med en tjej och sen träffade jag hennes syster nått år senare. Jag visste att dom var systrar.
Dejtade en tjej i några månader. När vi gick skilda vägar så duschade jag o låg med hennes syster.
Sonens kompis..
En av sonens vänner vid ett par tillfällen, senaste två gångerna inför honom.
Jag är gift. Killarna är båda 23.