Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Jag träffade en tjej på 22, och jag hade velat. Hon ville också, men det fick jag veta först 2 år senare.
    Många tycker att det hade varit fel av mig att ligga med henne. I den åldern är man inte vuxen än, och hon hade tagit skada av det.
    Olämpligt alltså.

• Anonym (Kaffedraken)
    Kexsmula skrev 2022-05-07 11:28:29 följande:
    Nähä!! Det visste jag inte, oj!

Jag har som sagt legat med en man som kunde varit min pappa (var visserligen 30), att jag ens blev intresserad av honom var för att jag kände att han gjorde mig trygg när jag pendlade varje dag, att han hade problem med heroin och jag kände att jag ville ?rädda? honom och hjälpa honom. Är dessutom svag för bad boys.
    Nu äcklas jag av att jag låg med honom och vill verkligen inte ens tänka på det egentligen.
    Ja, det är vanligt att tjejer äcklas av den tanken.
    Om hon är yngre så tar hon skada av det också. Mest psykiskt tror jag, för hon är inte vuxen än. Du hade ju precis blivit vuxen vid 30, men känner ändå äckel.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 15:05:01 följande:
    Tråden handlar om olämpliga personer man legat med, inte personer man eventuellt kunnat ha legat med.
    Ja.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 14:11:18 följande:
    Precis blivit vuxen vid 30? Märklig värld du lever i.
    Inte bara jag som lever i den här världen. Nya rön säger 30 år.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 15:26:10 följande:
    Jaså? Vilka rön då? Länka gärna. Eller 
    Det orkar jag inte. Allt avfärdas ändå här på FL.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 15:58:00 följande:
    Bara bullshit från din sida alltså. Är dina "källor" de påstådda kvinnor som sagt att 22- eller om det nu var 24-åringen du var kär i inte var vuxen?
    Nej.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 16:26:37 följande:
    Då får du som sagt gärna länka till dessa påstådda nya rön. Jag är uppriktigt intresserad. Och ursäkten att allt ändå avfärdas på FL är väl lite väl tunn. Kan du presentera trovärdiga fakta så finns det inget att avfärda. Och kan du det inte så utgår jag från att det inte finns några.
    Om du är intresserad, googla.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 19:12:28 följande:
    Lustigt hur du orkar ta upp exakt samma situationer år efter år, men en källa orkar du aldrig med.
    För det kvittar hur många källor man uppvisar för att "bevisa" nåt här, allt avfärdas. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 19:25:30 följande:
    Aldrig sett dig visa källor.
    Ok.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-07 20:06:42 följande:
    Nej. Det är du som kommer med en massa grundlösa påståenden. Vill du att nån ska ta dig på allvar så får du lov att backa upp dem. Jag har aldrig sett dig hänvisa till något annat än artiklar med ungefär samma seriositetsnivå som VeckoRevyn och det är knappast att betrakta som fakta.
    Spelar ingen roll vad jag skriver, du är skeptisk till allt. Enligt dig så hittade jag ju på att kvinnor sagt att tjejerna jag pratade med inte var vuxna.
    Ja, du har inte sett dom andra källorna jag hänvisat till. En annan som skrev här har aldrig sett mig visa några källor.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 15:21:22 följande:
    Precis!
    Men tänk om jag faktiskt hade legat med 22-åringen.

VAD OLÄMPLIGT DET SKULLE HA VARIT!!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Komplicerat) skrev 2022-05-07 23:16:08 följande:
    Men du har inte det.
    Nej, men det kunde ha hänt. Båda ville.

Förvånad (chockerande)
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-08 10:34:17 följande:
    Vänta nu, nu hänger jag inte med (what else is new?). Är det Kaffedraken som är ts mamna? Eller de som diskuterar med honom? Eller vad? *förvirrad*
    Jag är inte mamma till nån. Jag har en kuk.
  • Anonym (Kaffedraken)
    enola skrev 2022-05-08 19:34:48 följande:
    Jaaaa, så klart! Jag kopplade helt fel :)
    Ja, du har ofta fel.
  • Anonym (Kaffedraken)
    kåtochnyfiken skrev 2022-09-06 11:15:09 följande:
    Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Min praktikant dagen efter jag gjort slut med mitt ex. Praktikanten blev fullständigt besatt av mig och vi fortsatte ha sex men det blev väldigt jobbigt på jobbet ett tag! antagligen det bästa sex jag haft. 

Är du man eller kvinna?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-06 12:31:49 följande:
    Är du man eller kvinna?
    Och var praktikanten yngre eller äldre?
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?