Inlägg från: Anonym (Komplicerat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Komplicerat)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Min bästa kompis svärson. Han lämnade sin fru (för mig) men anledningen hade inte kommit fram. Visste inte hur jag skulle berätta för min kompis, men fattade ju att vår vänskap var på slutspurten. Det blev en väldigt uppslitande seperation och jag fick höra mycket skit om honom via min kompis, som självklart var på sin dotters sida. Fick även höra sidor av honom som fick mig att börja tveka. Visste inte vad jag skulle säga eller göra. Tyvärr fick han en stroke och klarade sig inte och jag är fortfarande vän med min kompis.

• Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 10:15:33 följande:
    Jag träffade en tjej på 22, och jag hade velat. Hon ville också, men det fick jag veta först 2 år senare.
    Många tycker att det hade varit fel av mig att ligga med henne. I den åldern är man inte vuxen än, och hon hade tagit skada av det.
    Olämpligt alltså.
    Tråden handlar om olämpliga personer man legat med, inte personer man eventuellt kunnat ha legat med.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 15:20:00 följande:
    Ja.
    Precis!
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 17:47:28 följande:
    Om du är intresserad, googla.
    Lustigt hur du orkar ta upp exakt samma situationer år efter år, men en källa orkar du aldrig med.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 19:19:22 följande:
    För det kvittar hur många källor man uppvisar för att "bevisa" nåt här, allt avfärdas. 
    Aldrig sett dig visa källor.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 20:14:33 följande:
    Spelar ingen roll vad jag skriver, du är skeptisk till allt. Enligt dig så hittade jag ju på att kvinnor sagt att tjejerna jag pratade med inte var vuxna.
    Ja, du har inte sett dom andra källorna jag hänvisat till. En annan som skrev här har aldrig sett mig visa några källor.
    Med källa menar jag inte en debattartikel som någon skrivit. Jag menar en riktig källa som bevisar något, inte någons åsikt. Kanske du inte förstår vad en källa är?
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 23:13:52 följande:
    Men tänk om jag faktiskt hade legat med 22-åringen.

VAD OLÄMPLIGT DET SKULLE HA VARIT!!
    Men du har inte det.
  • Anonym (Komplicerat)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 23:20:21 följande:
    Nej, men det kunde ha hänt. Båda ville.

Förvånad (chockerande)
    Men det hände inte. Nu släpper vi det här.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?