Jag hjälper en bostadrättsföring med 400 lägenheter med olika jobb ute hos dom, bygger om sopar ,plogar snö och klipper gräs mm .
Dom har en ute grupp som hjälper till . med pensionerer som heter PRO- Gruppen .Dom planterar blommer klipper buskar målar . dom har två äldre damer med gröna fingrar . och jag har blivit bra vän med alla.
Mona 70 år en av damerna har en gubbe som är dålig som hon har i väg på avlastning i mellan åt.
Hon ville ha hjälp en gång med en taklampa och fråga mig. jag sa att jag kommer när ni slutat för dagen , dom lägger av vid 13,30 tiden . Bra sa hon då kan du få mat hos mig.. hon hade köttgryta kvar sen dan före som hon värmde och koka ny potatis.
Hon sa att jag tar ett glas vin när jag har så trevligt karl besök ..jag gör det sa jag . jag har tittat på Eva många gånger på hennes fina kropp och tajta jobbar byxer som smiter fint åt baken , hon har D-kupa på BH tror jag.Hon drack flera glas vin på min anmodan , blev lite lullig Jag hjälpte henne med lampan sen fick jag en kram en långtradre av henne ,sen tog jag en av en och pussa henne , oj vad hon blev het . hon sa lås dörrn för du vill vell ha eftermiddags kaffe på maten . Ja så klart sa jag . sätt dig i fin soffan sa hon , nej det kan jag inte göra med mina jobbar byxer på . men sa hon ta dig dom om dom är lortiga så blev det och hon breve mig , men jag sa har inte du jobba också jo då måste mina byxer också av sa hon , Min tröja är också dammig sa hon, hon satt svart BH och svart linne och halv stringtrosor det trodde inte jag om henne , sen kröp hon upp närmare mig och sa det var skönt när jag höll om henne . jag börja hångla upp henne ordentligt.Linnet åkte av och bh med för hade sugit på brösten genom som var dy blött.. nu satt hon i mitt knä med en stå kuk i ryggen och jag pulla henne för fullt . hon undra vilka jobb jag gjorde med det där spettet det ska jag visa dig och släpa in henne i sängen . jag slicka henne till orgasm flera gånger sen sa hon att jag skulle ta fram spettet för ville känn på det , men hämta vaselin först i badrummet befalde hon , jag kan vara för tor i bland sa hon ,tog henne både fram ifrån och bakifrån , Nu är vi riktiga KK hennes gubbe bor på ett boende . och vi har varit på stan och köpt riktiga stringtrosor åt henne , hon gift och jag med . hon sitter i styrelsen och fixar jobb åt mig och jag mutar med min kuk, jag är bara 50 år , bra på vintern när jag plogar och sandar då får jag knulla henne och sova middag där..