• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (20)

Med en kompis mamma efter untekväll. Han hittade ligg och stack till henne när vi skulle sova hos honom. Så jag gick hem dit själv. Kom hem dit ganska full och märkte att tv var på och gick in dit och kollade om någon hade glömt den på. Där satt hon i nattlinne och drack vin. Det blev att vi tog några glas vin och pratade lite innan vi kollade länge varandra i ögonen innan vi började hångla, vi vet alla var detta leder. Älskar äldre kvinnor numera efter henne.

• Pussan
    Anonym (Härligt) skrev 2019-10-27 14:09:59 följande:
    Fan vad härligt att ha en sån skön stund från ingenstans
    Jag tänker på det än, ganska ofta, även om det var många år sedan. Och egentligen var det ju inte jag som hade den sköna stunden men det är jävligt häftigt att ha gjort det
  • Anonym (Hyresgäst)

Min bovärd äger 16 lägenheter i min by och ett par dussin i sthlm.

Jag har alltid blivit lite bortskämd av bovärden, Fick flytthjälp när jag flytta in, svarar alltid när jag ringer och han kan komma förbi med klubbor till barnen eller kakor från scoutförsäljning m.m (det är så andra grannar börjat gå till mig för att be mig förmedla våra åsikter till honom)

Det som är mest anmärkningsvärt är att han bor i sthlm och jag bor i en liten skogsby typ 2,5timme därifrån. Så jag har ju fattat att han har en tändning på mig.

för några veckor sen när jag var barnfri och står i duschen så knacka det på dörren och när jag öppna och såg att bovärden stod där så tänkte jag va lite fräck så jag lät handduken falla och mer invit behövde inte han, för han bokstavligt talat flög på mig och vi hade vilt sex hela dagen. Han är runt 60 och jag är 25.

Och nu i helgen som var så kom fastighetsskötaren för att koppla in min tvättmaskin och torktummlare. Efter det så blev det het stämmning mellan oss som slutade med lite sex innan han drog för att jobba vidare.

Nu tror ju jag att risken att de skulle prata med varandra om det är väll minimal men lite ångrar jag det(om det kommer fram) samtidigt som jag är sugen på mera.

Kanske inte är så olämpliga men jag tänker att det kanske inte hör till vanligheten ( :

Hade även sex med min pappas bästakompis när jag var 16, jag var skit arg på mina föräldrar och gick över till honom och hans fru för att prata av mig. Frun var på jobbet och jag vet inte riktigt vem som förförde vem men sex blev det. En gång aldrig mer och aldrig nämnt. Han är fortfarande pappas bästakompis och han är fortfarande gift med frun. Jag hade pojkvän då också men det var ju på den perioden när man bytte pojkvän några gånger om året.

• Anonym (I'm a man)

Jag hade Sex med bästa kill-kompisen, analt. På ett Badhus inne på toaletten.
    (Bara för att se hur det var liksom) Ångrar det inte. Men det blev länge sen så att vi hade svårt att umgås med varandra efter detta då kompisen trodde att vi verkligen var ett par och att vi var tillsammans, Men jag hade bara playat honom för sex'ets skull. Jag klassar mig idag som Bi med sambo, fast, en tjej har jag till sambo.
    Jag har inte pratat med killkompisen på många år nu. Saknar ibland den gamla tiden lite då och då faktiskt jag ska inte ljuga.

• Anonym (Gubbe)

Med en äldre man som jag var bekant med, som kunde tänka sig ge pengar för ett ligg. 700 kr fick jag, och dåligt mådde jag.

Jag var 21 och han närmare 60.

Tänk om man kunde få vissa saker ogjort

• Anonym (H33)

Vi var ett större gäng som var ute på vandring på en skogsled i mälardalen. Bland annat var ett ex till mig med. Dock hade vi gått över helt till att vara vänner, ingen attraktion kvar alls. Vi hade tält med oss och när vi skulle sova så hamnade jag ,exet och hennes kompis i samma tält. Hennes kompis hade flirtat lite med mig under kvällen, men inte sådär jätte tydligt. När vi väl lagt oss så blev det rätt tydligt vad hon ville. Efter att exet somnat (det visste man när det var, för hon snarkade rätt bra) så var hon nästan direkt innanför byxorna med sin hand. Jag tänkte protestera först, men det var för skönt, så jag gav med mig. Och jag vet att när exet sover, då jäklar sover hon, så jag var inte så orolig för att hon skulle vakna så länge vi var tysta. Det var ändå en märklig känsla att ligga och kolla på mitt ex som sov alldeles bredvid medans jag hade kuken i och knullade hennes kompis... Vi kunde dock inte ta ut svängarna så mycket som vi ville, på förekommen anledning. Dock sågs vi några gånger till efter vandringen... Fruktansvärt bra sex. Och som den tjejen kunde suga kuk, aldrig varit med om något liknande! Men hon var för crazy för att det skulle kunna bli något mer seriöst av det...

• GamerGrill

När jag var 14 så träffade jag en främling på nätet enbart för sex. Han var 28 år. Han tog min oskuld bak i hans bil. Skrattande Jag hade inte något preventivmedel men vi körde på avbrutet, tror han kom två gånger.. 

• Anonym (Argonym)

När min bästa kompis gjorde slut med sin flickvän som han var otrogen med sökte hon upp mig och ja... förkunnade vår kärlek?

• Man 78
    GamerGrill skrev 2019-11-01 14:42:13 följande:

När jag var 14 så träffade jag en främling på nätet enbart för sex. Han var 28 år. Han tog min oskuld bak i hans bil.  Jag hade inte något preventivmedel men vi körde på avbrutet, tror han kom två gånger.. 

Va det där lät ju helt galet. Modigt och eller dumdristigt.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?