Vi var ett större gäng som var ute på vandring på en skogsled i mälardalen. Bland annat var ett ex till mig med. Dock hade vi gått över helt till att vara vänner, ingen attraktion kvar alls. Vi hade tält med oss och när vi skulle sova så hamnade jag ,exet och hennes kompis i samma tält. Hennes kompis hade flirtat lite med mig under kvällen, men inte sådär jätte tydligt. När vi väl lagt oss så blev det rätt tydligt vad hon ville. Efter att exet somnat (det visste man när det var, för hon snarkade rätt bra) så var hon nästan direkt innanför byxorna med sin hand. Jag tänkte protestera först, men det var för skönt, så jag gav med mig. Och jag vet att när exet sover, då jäklar sover hon, så jag var inte så orolig för att hon skulle vakna så länge vi var tysta. Det var ändå en märklig känsla att ligga och kolla på mitt ex som sov alldeles bredvid medans jag hade kuken i och knullade hennes kompis... Vi kunde dock inte ta ut svängarna så mycket som vi ville, på förekommen anledning. Dock sågs vi några gånger till efter vandringen... Fruktansvärt bra sex. Och som den tjejen kunde suga kuk, aldrig varit med om något liknande! Men hon var för crazy för att det skulle kunna bli något mer seriöst av det...