• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Språkpolis)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-11-07 21:21:15 följande:

Olämplig eller ej

Hon var en väldigt ung tjej

Hennes kupa var G, jag kunde ej säga nej

När hon bad om att få smaka min "grej"

Sitta hemma på kammarn kanske funkar
    när du  får fantisera fritt och runkar
    Dra inte för hårt i snodden eller utöva varken tantra eller yoga
    det kan påverka all din redan ansträngda förmåga
    Ge upp dina försök snälla du
    Rätt trötta är vi på dig  - nu
    Packa dina ambitioner i en säck
    Så - helt plötsligt är du - väck
    Borta och försvunnen - seger för alla är vunnen!
    Stick o brinn
    Försvinn!!bbbbbbb
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-07 19:22:54 följande:
    Nä, inga problem. Har aldrig varit med om att en kille tackat nej faktiskt. Har mer jobb i att avisa män på artigt sätt.. Vet inte om han ligger med andra, kanske? Men utifrån hans beteende så gissar jag att jag är hans prio 1. Men det spelar väl egentligen ingen större roll, så länge sexet är bra och vi kan ha kul ihop.
    Är du en väldigt attraktiv och/eller charmig tjej eller tror du att det är en typisk mannlig/kvinnlig grej där män oftast vill ligga och jobbar hårdare för det medan kvinnor mera kan välja och avvakta? 
  • Anonym (Cissi)

Måste varit min chef. Vi hade länge gått och kastat blickar åt varandra. Sen en kväll när vi skulle på afterwork så satt vi brevid varandra och smekte varandra under bordet där ingen såg. Resten av kvällen flörtade vi hej vilt. Det slutade med att vi åkte hem till honom och hade fantastisk sex!

• Man 78
    Anonym (Cissi) skrev 2019-11-08 02:01:29 följande:

Måste varit min chef. Vi hade länge gått och kastat blickar åt varandra. Sen en kväll när vi skulle på afterwork så satt vi brevid varandra och smekte varandra under bordet där ingen såg. Resten av kvällen flörtade vi hej vilt. Det slutade med att vi åkte hem till honom och hade fantastisk sex!

Olämpligt ja men ångrar du det?
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Språkpolis) skrev 2019-11-07 22:08:04 följande:

Sitta hemma på kammarn kanske funkar

när du  får fantisera fritt och runkar

Dra inte för hårt i snodden eller utöva varken tantra eller yoga

det kan påverka all din redan ansträngda förmåga

Ge upp dina försök snälla du

Rätt trötta är vi på dig  - nu

Packa dina ambitioner i en säck

Så - helt plötsligt är du - väck

Borta och försvunnen - seger för alla är vunnen!

Stick o brinn

Försvinn!!bbbbbbb

Varför vara sur och väsa

Ingen tvingar dig att läsa
  • Anonym (tuss123)
    Man 78 skrev 2019-11-08 01:34:10 följande:

Är du en väldigt attraktiv och/eller charmig tjej eller tror du att det är en typisk mannlig/kvinnlig grej där män oftast vill ligga och jobbar hårdare för det medan kvinnor mera kan välja och avvakta? 

Säkert en kombination av båda. Vad som är attraktivt är ju subjektivt men med tanke på mäns reaktioner när jag kom ut på marknaden efter en lång relation så antar jag att jag allmänt uppfattas som attraktiv och charmig. Sen kanske konkurrensen är lägre när man är 30 år? Jag är påhittig, har mkt energi, tar han om mitt yttre osv. Upplever att många kvinnor i min ålder bli tanter på förtid.
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-08 11:22:07 följande:

Säkert en kombination av båda. Vad som är attraktivt är ju subjektivt men med tanke på mäns reaktioner när jag kom ut på marknaden efter en lång relation så antar jag att jag allmänt uppfattas som attraktiv och charmig. Sen kanske konkurrensen är lägre när man är 30 år? Jag är påhittig, har mkt energi, tar han om mitt yttre osv. Upplever att många kvinnor i min ålder bli tanter på förtid.

Du har hunnit med några roliga och upphetsande äventyr då? Var det ett stort steg att lämna relationen? Hur länge var ni tillsammans?
  • Anonym (Anonym man)

Det var med en jobbarkompis på en konferens. Jag var 22 hon 41, mötte henne utanför sitt rum, hon fråga om ja ville komma med in, sen blev det som det blev. Fruktansvärt skönt var det, bästa sexet ja haft enkelt. men lite pinsamt när ja kom till jobbet efteråt.

• Anonym (Ett antal)

Det är ett antal nu ja...

Min högstadielärare när jag gick i 9an, min pojkväns bror, min andra pojkväns bästa kompis (just efter att han gjort slut med mig dock så var inte otrohet men ganska olämpligt, dessutom visade det sig sedan att den kompisen hade en flickvän men det visste jag inte då för trodde de just gjort slut också), två killar 10 år yngre än mig när jag var 30 och en kille 20 år yngre än mig när jag var 40. Plus min arbetskollega (innan vi blev kollegor när vi var singlar, sen upptäckte jag att han fanns på nya jobbet och är gift nu - vi jobbar jättenära ihop. Inget har hänt förstås men tror inte hans fru vet att vi haft sex tidigare). 

Dessutom har jag tagit 4 killars oskulder, är väl inte olämpligt direkt men jag har lite av en fetish för det så då blir det lite pervigt kanske. 

• Anonym (Cowboy)

Hmm, en ännu gift kvinna som låg i separation med alkoholiserad otrogen make, en kriminell deppig vuxen son och en yngre deppig pojke som vägrade gå i skolan. De hade två katter med. Hon hade diabetes. Hon var stark och lkevandsglad men hade sjukt mycket ansvar trots att hon skilt sig. Hon hade förstås blivit medberoende och allas stöttepelare..

Det var så synd om henne. Herregud vad alkohol kan ställa till det. Hon var en så fin tjej egentligen, en kämpe, och så sensuell och bra i sängen. Men allt runtomkring var så sorgligt och så onödigt.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?