• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (tuss123)

- min fd högstadie lärare. Var 18 år när vi låg, han var nog runt 35

- hade trekant med två killar varav den ena mannen var min kompis förtjust i.

- låg med en sjukt het kille som jag anade att en hyfsat ytligt vän var kär i. Vi alla var på samma fest en kväll. Jag visste inte med säkerhet men dagen efter var hon snabb med att berätta att hon var kär i han. Hon visste dock inte att vi legat typ 5 ggr den natten innan och på morgonen.

- generellt älskar jag att ligga med 10-15 år äldre män då jag vet att de avgudar mig. Män i samma ålder uppskattar mig också men det är något extra najs med att männen är lite äldre och uppenbarligen tycker jag är deras livs vinst. Snuskigt och härligt...

• Anonym (42)
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-02 19:28:00 följande:

- låg med en sjukt het kille som jag anade att en hyfsat ytligt vän var kär i. Vi alla var på samma fest en kväll. Jag visste inte med säkerhet men dagen efter var hon snabb med att berätta att hon var kär i han. Hon visste dock inte att vi legat typ 5 ggr den natten innan och på morgonen.

- generellt älskar jag att ligga med 10-15 år äldre män då jag vet att de avgudar mig. Män i samma ålder uppskattar mig också men det är något extra najs med att männen är lite äldre och uppenbarligen tycker jag är deras livs vinst. Snuskigt och härligt...

Hur gammal är du nu?
  • Anonym (tuss123)
    Anonym (42) skrev 2019-11-02 19:52:29 följande:

Hur gammal är du nu?

31. Hur så? ;)
  • Anonym (;))
    Pussan skrev 2019-10-31 23:07:51 följande:

Jag tänker på det än, ganska ofta, även om det var många år sedan. Och egentligen var det ju inte jag som hade den sköna stunden men det är jävligt häftigt att ha gjort det

Man hoppas ju nu att träffa på dig på kollektivtrafiken
  • Anonym (42)
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-02 21:08:59 följande:

31. Hur så? ;)

Hoppades på att man hamnade inom rätt ålderskategori såklart. Och det gjorde man ju ;)
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-02 19:28:00 följande:

Du får gärna utveckla ligget med din lärare. Hur hamnade ni i säng? Vad hände och vad gjorde ni?
  • enable007

Haft sex med hennes syster ! Vi är gifta ...

• Anonym (OLA)

Lyfter tråden , väldigt kul att läsa ..
    Jag tar min senare .

• enable007
    Anonym (OLA) skrev 2019-11-02 23:26:31 följande:

Lyfter tråden , väldigt kul att läsa ..

Jag tar min senare .

Nu nu :ap
  • Anonym (tuss123)
    Man 78 skrev 2019-11-02 22:32:49 följande:

Du får gärna utveckla ligget med din lärare. Hur hamnade ni i säng? Vad hände och vad gjorde ni?

Han hade alltid en speciell blick och lurigt leende när man träffads på stan och stannade för att hälsa och kallprata. Jag visste att han var sugen, det syntes. Han var het, vältränad, och jag var väl lite förbjuden frukt. Vi träffades och låg några gånger,. Första gången vi hamnade i säng så träffades vi på krogen om jag minns rätt.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?