• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (tuss123)
    Man 78 skrev 2019-11-04 23:38:44 följande:

Var det bra sex? Hur pass erfaren var du som 18 åring? 

Åldersskillnader är alltid spännande.

Du verkar ha några roliga anekdoter att dela med dig av.

Det var bra, men inget extra ordinärt tyvärr. Som 18 åring hade jag legat med gissningsvis ca 20 män och några tjejer. Många av männen var äldre, fd. läraren hade nog störst ålderskillnad. Men har bättre sex nu än för 12 år sedan. Lämnade en lång relation det här året och har fått uppleva fantastiskt sex efter flera år av sexuell frustration.. Tror jag kan njuta mer nu då jag är tryggare och vågar släppa lös alla spärrar. Är i mitt livs toppform rent fysiskt och kåt typ jämt. Det kanske också spelar in? Har hittat en man på 40+ som vill ligga 2-3 ggr när vi ses och släppa lös totalt. Går igång mest när jag märker att han inte kan hejda sig, tar för sig och utforskar hela min kropp.
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-05 06:41:11 följande:

Det var bra, men inget extra ordinärt tyvärr. Som 18 åring hade jag legat med gissningsvis ca 20 män och några tjejer. Många av männen var äldre, fd. läraren hade nog störst ålderskillnad. Men har bättre sex nu än för 12 år sedan. Lämnade en lång relation det här året och har fått uppleva fantastiskt sex efter flera år av sexuell frustration.. Tror jag kan njuta mer nu då jag är tryggare och vågar släppa lös alla spärrar. Är i mitt livs toppform rent fysiskt och kåt typ jämt. Det kanske också spelar in? Har hittat en man på 40+ som vill ligga 2-3 ggr när vi ses och släppa lös totalt. Går igång mest när jag märker att han inte kan hejda sig, tar för sig och utforskar hela min kropp.

Verkar finnas mycket kul att prata med dig om.

Hur är relationen till den här 40+ aren? KKs?
  • Anonym (Häpp)
    Man 78 skrev 2019-11-05 07:12:40 följande:

Hej Man 78, är du ute och raggar i tråden? Här berättar man de mest olämpliga man har hafts ex med, man frågar inte ut alla andra eller försöker ta kontakt.

Vem är en mest olämpliga du har haft sex med?
  • Man 78
    Anonym (Häpp) skrev 2019-11-05 09:26:18 följande:
    Hej Man 78, är du ute och raggar i tråden? Här berättar man de mest olämpliga man har hafts ex med, man frågar inte ut alla andra eller försöker ta kontakt.

Vem är en mest olämpliga du har haft sex med?
    Definiera ragga.

Mitt inlägg kan inte vara det enda inlägget på FL som är av karraktären följa upp/utveckla/prata vidare. 
    Upplever du själv att alla inlägg i trådarna enbart besvarar trådstarten?
  • Anonym (tuss123)
    Man 78 skrev 2019-11-05 07:12:40 följande:

Har inte pratat om sånt men min ambition är en kk-relation där man även kan hitta på lite roliga saker utöver sex emellanåt. Tror det framgått ändå.. Vill inte ha en parrelation utan är endast ute efter roliga stunder utan krav helt enkelt. Men vi har inte snackat om relationen. Ska bli intressant att se om det går i praktiken utan att någon tex får känslor eller att mina kk:s blir sotis på varandra. Har märkt att han vill ha mycket av min fritid, han vill hänga så fort han får chansen och har bjudit in mig till fest hos hans vänner.. Men det behöver ju inte betyda något. Har man inget bestämt, så är inget bestämt.
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-05 09:49:44 följande:
    Har inte pratat om sånt men min ambition är en kk-relation där man även kan hitta på lite roliga saker utöver sex emellanåt. Tror det framgått ändå.. Vill inte ha en parrelation utan är endast ute efter roliga stunder utan krav helt enkelt. Men vi har inte snackat om relationen. Ska bli intressant att se om det går i praktiken utan att någon tex får känslor eller att mina kk:s blir sotis på varandra. Har märkt att han vill ha mycket av min fritid, han vill hänga så fort han får chansen och har bjudit in mig till fest hos hans vänner.. Men det behöver ju inte betyda något. Har man inget bestämt, så är inget bestämt.
    Hur många KKs roddar du runt just nu?
  • Pussan
    Anonym (;)) skrev 2019-11-02 22:17:10 följande:
    Man hoppas ju nu att träffa på dig på kollektivtrafiken
    Jaaa...har du ofta stånd på t-banan?
  • Anonym (Skäms..)

Hade sex med min svägerska... Är dock gift med hennes syrra idag och svägerskan och jag har bara intima blickar emellan idag..

• Anonym (tuss123)
    Man 78 skrev 2019-11-05 09:53:27 följande:

Hur många KKs roddar du runt just nu?

Två, de bor i två olika delar av landet. Träffar den ena när jag är på tjänsteresa och den andra bor här hemma. Har egentligen inte behov av att ha flera kk men den som är på annan ort går helt enkelt inte att motstå. Det är något magiskt över sexet. Han är ofattbar skön. Men det är nog en förälskelse som aldrig kommer få bli något mer en sex.
  • Anonym (Jack)

Mammas bästa väninna när man precis fyllt 15:)

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?