Inlägg från: Anonym (H33) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H33)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vi var ett större gäng som var ute på vandring på en skogsled i mälardalen. Bland annat var ett ex till mig med. Dock hade vi gått över helt till att vara vänner, ingen attraktion kvar alls. Vi hade tält med oss och när vi skulle sova så hamnade jag ,exet och hennes kompis i samma tält. Hennes kompis hade flirtat lite med mig under kvällen, men inte sådär jätte tydligt. När vi väl lagt oss så blev det rätt tydligt vad hon ville. Efter att exet somnat (det visste man när det var, för hon snarkade rätt bra) så var hon nästan direkt innanför byxorna med sin hand. Jag tänkte protestera först, men det var för skönt, så jag gav med mig. Och jag vet att när exet sover, då jäklar sover hon, så jag var inte så orolig för att hon skulle vakna så länge vi var tysta. Det var ändå en märklig känsla att ligga och kolla på mitt ex som sov alldeles bredvid medans jag hade kuken i och knullade hennes kompis... Vi kunde dock inte ta ut svängarna så mycket som vi ville, på förekommen anledning. Dock sågs vi några gånger till efter vandringen... Fruktansvärt bra sex. Och som den tjejen kunde suga kuk, aldrig varit med om något liknande! Men hon var för crazy för att det skulle kunna bli något mer seriöst av det...

• Anonym (H33)
    Anonym (Honvardenförsta) skrev 2019-11-04 20:32:43 följande:

Gick i 8:an och blev förförd (åtminstone avrunkad) av vår vikarie i engelska. Hon var ca 30 -35 år, jättesnygg och hade de största bröst jag sett.

En dag bad hon mig stanna kvar efter lektionen. Hon lät mig sedan klämma och känna på hennes pattar utanpå tröjan. Hon knäppte upp mina byxor och runkade sedan av mig medan mina tafatta tonårshänder försökte komma in under hennes tröja och bh. I samma stund mina händer lyckades få hudkontakt med hennes bröst exploderade jag i hennes hand.

Såg henne aldrig mer efter den dagen, men har aldrig glömt stunden hon gav mig.

Oooooooch sen vaknade du! ^^
  • Anonym (H33)
    Anonym (OLA) skrev 2019-11-07 20:37:00 följande:

Jag hjälper en bostadrättsföring med 400 lägenheter med   olika jobb ute hos dom, bygger om sopar ,plogar snö och klipper gräs mm .
    Dom har en ute grupp som hjälper till . med pensionerer som heter  PRO- Gruppen .Dom planterar blommer klipper buskar målar . dom har två äldre damer med gröna fingrar . och jag har blivit bra vän med alla.
    Mona  70 år en av damerna har en gubbe som är dålig som hon har i väg på avlastning i mellan åt.
    Hon ville ha  hjälp en gång med en taklampa och fråga mig. jag sa  att jag kommer när ni slutat för dagen  , dom lägger av vid 13,30 tiden . Bra sa hon då kan du få mat hos mig.. hon hade köttgryta kvar sen dan före som hon värmde och koka ny potatis.
    Hon sa att jag tar ett glas vin när jag har så trevligt karl besök ..jag gör det sa jag . jag har tittat på Eva många gånger på hennes fina kropp och tajta jobbar byxer som smiter fint åt baken , hon har D-kupa på BH tror jag.Hon drack flera glas vin på min anmodan , blev lite lullig Jag hjälpte henne med lampan sen fick jag en kram en långtradre av henne ,sen tog jag en av en och pussa henne , oj vad hon blev het . hon sa lås dörrn för du vill vell ha eftermiddags kaffe på maten . Ja så klart sa jag . sätt dig i fin soffan sa hon , nej det kan jag inte göra med mina jobbar byxer på . men sa hon ta dig dom om dom är lortiga så blev det och hon breve mig , men  jag sa har inte du jobba också jo då måste mina byxer också av sa hon , Min tröja är också dammig sa hon, hon satt svart BH och svart linne och halv stringtrosor det trodde inte jag om henne  , sen kröp hon upp närmare mig och sa det var skönt när jag höll om henne . jag börja hångla upp henne ordentligt.Linnet åkte av och bh med för hade sugit på brösten genom som var dy blött.. nu satt hon i mitt knä med en stå kuk i ryggen och jag pulla henne för fullt . hon undra vilka jobb jag gjorde med det där spettet det ska jag visa dig och släpa in henne i sängen . jag slicka henne till orgasm flera gånger sen sa hon att jag skulle ta fram spettet för ville känn på det , men hämta vaselin först i badrummet befalde hon , jag kan vara för tor i bland sa hon ,tog henne både fram ifrån och bakifrån , Nu är vi riktiga KK hennes gubbe bor på ett boende . och vi har varit på stan och köpt riktiga stringtrosor åt henne , hon gift och jag med . hon sitter i styrelsen och fixar jobb åt mig och jag mutar med min kuk, jag är bara 50 år , bra på vintern när jag plogar och sandar då får jag knulla henne och sova middag där..

Hahaha okej, ja men nej men det där verkar ju helt troligt :P
  • Anonym (H33)
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-08 12:46:35 följande:
    Vi var tillsammans sedan jag var 20. Vi hade olika sexuella preferenser, han var pryd och återhållsam. Bla. när jag insåg att jag inte skulle klara av att vara trogen honom livet ut, så valde jag att lämna relationen. Ursäkta, förstår det låter kaxigt men sedan dagen jag blev singel så står män på kö. Men jag väljer män med omsorg. Vill vara ordentligt kåt osv innan jag ligger med någon. Om jag skulle ge hän åt varje tillfälle som gavs så skulle jag nog ligga med 3-5 män i veckan utan att överdriva... Har ett utåtriktat jobb i en mansdominerad bransch, träffar mkt människor mm så det uppstår många tillfällen för nya sociala kontakter... För att svara på din andra fråga - Har levt med en sexuell frustration under de senaste åren, så ja, den dag jag blev singel så har jag varit ute på äventyr. Helt underbart! Livet är för kort för att inte levas!
    Framförallt har du väl en fitta och ett par tuttar? Mer har aldrig behövts för att få obegränsat med kuk - bara man ser till att snubbarna vet om det!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Honvardenförsta) skrev 2019-11-08 18:36:58 följande:

Har tidigare nämnt min vikarie när jag gick i 8:an.

En annan olämplig sexkontakt var med min moster. Hade varit kåt på henne några år och hon kunde inte undgå att märka mina blickar på hennes jättebröst. Dagen jag fyllde 18 dök hon upp hemma hos mig strax innan jag skulle bege mig till skolan. Hon visste att mina föräldrar var och jobbade och ursäktade sitt tidiga besök med att hon ville vara den första som gratulerade mig. Jag bjöd in henne...hon klev in och stängde dörren. " jag har två presenter med till dig", sa hon och tog av sig jackan. "Varsågod" sa hon och pekade på brösten som lockade under den tajta tröjan.

Det blev ingen skola den dagen

Troligt...
  • Anonym (H33)
    Anonym (Honvardenförsta) skrev 2019-11-08 20:43:34 följande:
    Snarare otroligt och underbart
    haha, jaja du, vi säger så :P
  • Anonym (H33)
    Anonym (Livet är kort) skrev 2019-11-14 18:01:43 följande:

Ja alltså jag skäms lite för detta men jag kommer ihåg det så väl. Min större halvsyster (som ser jävligt bra ut och har ordentliga kurvor) kom hem en dag efter skolan, då var jag redan var hemma och låg då i sängen och onanerade, hon klampar in utan att tänka sig för och där ligger jag med flaggstången hissad!

Hon blir först lite smått chockad men sen så bjuder hon på ett leende och säger "förlåt mig jag borde ha knackat" med en lite sexig ton i rösten, "du verkar behöva hjälp med det där" sa hon och det som hände därefter var underbart.

Jag ångrar inget!! Lev livet gott folk. En dag är det över.

Riiiight...
  • Anonym (H33)
    Anonym (Inte så illa men...) skrev 2019-11-15 07:11:06 följande:

Det här är väl inte lika illa som vissa andra, men när jag var 16 hade jag en slags grej ihop med min mammas väninna. Mamma hade "tjejmiddag", jag tyckte att det var fulla och jobbiga tanter. Stängde in mig i pojkrummet och spelade datorspel.

En av tanterna tyckte väl det var lämpligt att smyga in till mig, hångla upp mig och ha sex med mig. Jag borde väl avvisat henne, men jag blev jättekåt. Hade aldrig haft sex innan det. Hon red mig på min säng. Utan kondom.

När jag hade kommit i henne alldeles för fort och hon låg ovanpå mig med mig fortfarande i sig och pussades dröjde det väl en minut, sedan kom mamma in. Jag har ALDRIG sett mamma så arg någon gång, hon bara skrek i raseri så att det inte gick att höra vad hon sa, sen slet hon av sin väninna och drog henne i håret och släpade henne ur rummet och kastade ut henne. Jag bara låg stilla på sängen, vågade inte röra mig. mamma kom instormande igen, tittade på mig med helt svarta arga ögon, rafsade ihop hennes väninnas byxor och trosor, stormade ut och slängde igen dörren.

Mammas gäster gick hem och det dröjde nog två veckor innan mamma ens pratade med mig igen.

Gör folk inte annat än ljuga ihop historier om sina fantasier här? Geez...
  • Anonym (H33)
    Anonym (Aida) skrev 2019-11-15 15:11:04 följande:

Hade sex med en tio år äldre kändis när jag själv var 17. Jag mailade honom ett fanmail och vi inledde snabbt ett förhållande. I smyg.

Hade sex med och dejtade min bästa kompis bästa killkompis, som hon även hade varit kär i. Ångrar det för hon blev ledsen.

Hade sex med två killar som jobbade på hotellet jag bodde på under samma dag. Höll på så med båda två i en vecka. Tror att de visste om varann.

Har kontaktat män på nätet anonymt och setts för att bara ha sex. Värsta risktagandet egentligen. Olämpligt!

Hade sex med en kompis kille en gång. Men jag tror att de hade gjort slut.

Har haft en av och på relation med sex med en tio år äldre kille som var kriminell. I smyg såklart.

Var otrogen många gånger mot min förste pojkvän med olika killar, då var jag runt tjugo. Olämpligt!

Kort sagt: är en stor slampa. Och har njutit av varje sekund

haha wow, ja, det var slampigt! Men ibland bara behöver man ligga... med lite spänning...
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?