Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
Hade sex med min svägerska... Är dock gift med hennes syrra idag och svägerskan och jag har bara intima blickar emellan idag..
Hade sex med min svägerska... Är dock gift med hennes syrra idag och svägerskan och jag har bara intima blickar emellan idag..
Helt klart mex min halvbror.. Båda i tonåren och nyfikna. Skojbrottning som slutade illa.
Vem behöver bibeln? Jag, Maria , är en mer tillförlitlig källa
Hela mitt liv var som en saga...tragisk
Men bibeln måste ju vara den mest lästa
sagoboken även räknat ihop alla Astrids olika
böcker.
Eller leder (i folkmängd räknat) Koranen kanske??
En annan sagobok ...
Helt rätt - man bör aldrig leva sitt liv efter en sagobok.
Att basera sitt liv på skrifter som är typ 2 000 år gamla känns ju
inte så ....... samtida...
På den listan finns det många. Dock så får jag väl lov att säga att min bästa kompis pappa är nog den mest olämpliga jag haft/har sex med
Följde med två tjejer hem på efterfest, inte direkt några vänner men mer bekanta. Vi drack och spelade lite spel, men sen började jag strula lite med den ena tjejen, varav den andra klädde av sig naken och ville vara med. Det blev en trevlig trekant, men det blev mycket pinsamt när vi senare sågs. Vi träffades aldrig något mer. Tjejerna är hetero men de blev väldigt intima med varandra den kvällen.
Vissa grannar, kompis flickvän(hon lurade mig), annans fru(blev också uppraggad/lurad)
Vissa grannar, kompis flickvän(hon lurade mig), annans fru(blev också uppraggad/lurad)