Inlägg från: Puppetmaster |Visa alla inlägg
  • Puppetmaster

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Fest för invandrarkvinnor hemma hos mig och min dåvarande fru. En av tjejerna blir dyngrak och söker upp mig där jag sitter i ett angränsande rum och surfar på datorn (jag deltar inte i själva festen utan upplåter bara mitt hem för deras fest). Hon tafsar och kysser mig. Hon är liten och söt och är grumlig i ögonen av fylla och kåthet. Då hon inte är stadd att gå själv beslutar vi oss för att jag ska köra henne hem.. Hon smeker mig mellan benen medan jag kör och försöker få upp min gylf samt gör försök att klättra upp i mitt knä i förarsätet. 
    Slutar med att jag knullar henne i baksätet så det stänker om det. 

En annan episod. Också invandrartjejer fast yngre samt syskon av kurdisk börd. 
    Jag är vän med deras pappa men lät mig ändå förföras av de två äldsta flickorna vid olika tillfällen och flera gånger. De ville lära sig allt om sex innan de gifte sig. Hade således undervisning med dem med inslag av bdsm. Den äldsta är numera gift och bor i en grannstad men besökte (besöker? ..det var ett tag sen nu) mig regelbundet för regelrätt hård vaniljsex - hon vill inte ha några märken på kroppen som är svårförklarade för hennes man. 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?