Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
När jag var 14 så träffade jag en främling på nätet enbart för sex. Han var 28 år. Han tog min oskuld bak i hans bil. Jag hade inte något preventivmedel men vi körde på avbrutet, tror han kom två gånger..
När jag var 14 så träffade jag en främling på nätet enbart för sex. Han var 28 år. Han tog min oskuld bak i hans bil. Jag hade inte något preventivmedel men vi körde på avbrutet, tror han kom två gånger..
- min fd högstadie lärare. Var 18 år när vi låg, han var nog runt 35
- hade trekant med två killar varav den ena mannen var min kompis förtjust i.
- låg med en sjukt het kille som jag anade att en hyfsat ytligt vän var kär i. Vi alla var på samma fest en kväll. Jag visste inte med säkerhet men dagen efter var hon snabb med att berätta att hon var kär i han. Hon visste dock inte att vi legat typ 5 ggr den natten innan och på morgonen.
- generellt älskar jag att ligga med 10-15 år äldre män då jag vet att de avgudar mig. Män i samma ålder uppskattar mig också men det är något extra najs med att männen är lite äldre och uppenbarligen tycker jag är deras livs vinst. Snuskigt och härligt...
Man märker ju om personen är intresserad eller så.
Det var bra, men inget extra ordinärt tyvärr. Som 18 åring hade jag legat med gissningsvis ca 20 män och några tjejer. Många av männen var äldre, fd. läraren hade nog störst ålderskillnad. Men har bättre sex nu än för 12 år sedan. Lämnade en lång relation det här året och har fått uppleva fantastiskt sex efter flera år av sexuell frustration.. Tror jag kan njuta mer nu då jag är tryggare och vågar släppa lös alla spärrar. Är i mitt livs toppform rent fysiskt och kåt typ jämt. Det kanske också spelar in? Har hittat en man på 40+ som vill ligga 2-3 ggr när vi ses och släppa lös totalt. Går igång mest när jag märker att han inte kan hejda sig, tar för sig och utforskar hela min kropp.
Två, de bor i två olika delar av landet. Träffar den ena när jag är på tjänsteresa och den andra bor här hemma. Har egentligen inte behov av att ha flera kk men den som är på annan ort går helt enkelt inte att motstå. Det är något magiskt över sexet. Han är ofattbar skön. Men det är nog en förälskelse som aldrig kommer få bli något mer en sex.
Inget jag eftersträvar. Ser fler fördelar med att ha en kk relation där jag kan ha mycket sex med samma person än att ha sex med sju olika män under en och samma månad. Men det härliga med att vara singel är väl att man får gå lite på impuls, vad som känns trevligt för stunden.
Måste varit min chef. Vi hade länge gått och kastat blickar åt varandra. Sen en kväll när vi skulle på afterwork så satt vi brevid varandra och smekte varandra under bordet där ingen såg. Resten av kvällen flörtade vi hej vilt. Det slutade med att vi åkte hem till honom och hade fantastisk sex!
Säkert en kombination av båda. Vad som är attraktivt är ju subjektivt men med tanke på mäns reaktioner när jag kom ut på marknaden efter en lång relation så antar jag att jag allmänt uppfattas som attraktiv och charmig. Sen kanske konkurrensen är lägre när man är 30 år? Jag är påhittig, har mkt energi, tar han om mitt yttre osv. Upplever att många kvinnor i min ålder bli tanter på förtid.