• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • snöfall

GOD FORTSÄTTNING på er allihop. Ni har verkligen varit duktig på att skriva de sista dagarna - mycket verkar ha hänt.

Bra gjort SnutteNuttan att ringa polisen. Tycker inte heller att du ska fundera på om du skulle ha ringt på, man vet aldrig vad folk kan ta sig till.

Låter härligt med shopping. Jag vill ååååå! Men, jag känner mig lite snål!

I går var det nyårsfest hemma hos goda vänner. En av mina vänner som också var gravid fick vattenavgång så jag skjutsade henne och mannen till förlossningen. Fick däremot skjutsa hem dom igen vid 23-tiden eftersom det inte var några värkar men i morse vid 8-tiden så hade dom fått en son så det måste verkligen ha gått jättefort!!! Har inte pratat med henne men det låter definitivt lite som en drömförlossning. Har nämligen en annan kompis som fick barn för 5 dagar sedan och för henne tog det 2 dygn sedan vattnet gick!! Så gissa om jag längtar nu med två små pyren i umgängeskretsen. Nu börjar det kännas som att tiden sniglar sig fram - men det är ju bara ca 45 dagar till BF!!!

I morgon börjar en ny arbetsvecka. Tjoho, vad kul!!! (försöker peppa mig själv....) Vill inte alls vara hemma, hälsa på mina vänner och bara mysa i lägenheten. Nej då!

Må gott och ta vara på era magar!

• Nattvinge

Kasper: Åh så synd med lilla kissen! *kram*

SnutteNuttan: Bra att du ringde 112! I detta avlånga land finns det massor av knäppisar (och om man slår barn så hör man definitivt till den kategorin) så man ska vara försiktig med vilka man utsätter sig för som gravid.

Frutti: om du vill kan du räkna mig som halv norrlänning 19 år i norrbotten och 3 i västerbotten suddas inte bort av 6 år i Skåne För statistikens skull tänkte jag

Linda & Fredde: Apropå hicka, jag kände trollet hicka för första gången (eller i alla fall första gången jag fattade vad det var, lite korkad ibland ) under mellandagarna. Bizarr känsla...

• Nattvinge

Äsch sjutton också, nu kan jag inte räkna heller... 4 år i västerbotten (förträngde uppenbarligen ett...) ska det vara.

• cast77

Hua SnutteNuttan inte roligt att få bevittna (höra) när något barn blir slaget!! Bra att du ringde 112!!!!

Ja norrland...även Sundsvall räknas ju dit men det är ju EX antal mil upp till Piteå! Det samma när de pratar väder...hahaa från Gävle och uppåt blir det mellan minus fem grader till minus 35 grader hahaaa lika skrattretande varje gång!!

Hoppas att nyår var till tillfredställelse för er! Jag hade det jätte bra...lagomt slappt nyår! Alla här gick ut och gick själv låg jag kvar i soffan och läste lite (jätte skönt)..... Hur är det med er kan ni överhuvudtaget gå något? Här är det nästan så att jag börjar gråta om jag vet att jag måste gå mer än 100 steg!

Fick kommentaren "det är strax dax nu va" med tanke på storleken....De blev ganska förvånade när de förstod att det är 7 veckor kvar :( Börjar bli stort och otympligt =)

• snöfall

Hejsan

Räknar mig själv också som norrlänning. Har bott 9 år i Uppsala men 23 i norraste norrland så ännu är det "norrlänning" som gäller

• axxette

God fortsättning på det nya året!

Vi har varit på landet under nyårshelgen, det var massor av snö! Vi promenerade i skogen, eldade i öppna spisen och åt massor av god mat och fikabröd. När sonen somnat på nyårsaftonen åkte hummern fram, mums!
    Tyvärr var våra gäster sjuka, dottern hade över 40 graders feber dagen innan nyårsafton, så de stannade hemma.

SnutteNuttan! Bra gjort att ringa 112! har du hört eller sett något mer? Hoppas inte!

Nu ska jag äta soppa på legobitar och pusselbitar som min son har "lagat"...

• axxette

Ni som behandlat hemorojjder själva, ska man påbörja behandling med t.ex. salva från apoteketså snart som möjligt, eller finns det chans att den försvinner av sig själv?

• Sarasnaran
    50 dagar kvar till BF idag för mig!!

Nej tack och lov har jag inte hört mer därifrån.
    Och gör jag det så kommer jag kasta mig på telefonen igen. Hua!

Nu ska jag äääääta!
Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!