Men oojj vad ni har skrivit...Nu har jag läst igenom allt men nog kommer jag glömma det mesta av det jag vill säga...
Börjar med sex, jag fick ju sexförbud nu när jag har så mycket sammandragningar men det är precis samma för mig, det känns som jag har haft sex hur mycket och länge som helst.
Välkommen alla nya!
Att pricka vs klippa....
När man spricker så spricker man ju där det är "lättast" för huden att spricka. Med andra ord där det är naturligast. Det är jobbigare att sy men oftast har man inte lika mycket besvär med såret om man spruckigt.
Klippa ja då klipps det där bm vill och kan bli riktigt snyggt när det sys...Men då kan ju även vissa större saker klippas sönder som man kan få besvär av.
Jag sprack sist och har väl inte haft det så jobbigt med det förutom att ett stygn sprack upp och jag sa inte till och nu ser det ut som ett rivet kattöra. Helst så vill man ju varken spricka eller bli klippt =)!!
Kålrotslåda och morotslåda skall min mormor göra tills på måndag när släkten skall äta middag ihop. Hennes kålrotslåda är helt UNDERBAR!! Ville bara säga det =)
Navel. Min lilltjej (lite över 2 år) försöker trycka in min navel så att den blir som vanligt =). Den står ut upptill men är platt för övrigt. Hela magen känns som att den skall spricka. Jag tänkte att jag kanske skall ta ett kort, är ju ett tag sedan!!
Vad sägs om en liten enkät med presentationsrunda...?? Jag kanske knepar ihop en för det är ju så många nya =)!