• cast77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Snuttgurkan...kommer inte åt din blogg...lät så gott ... Men jag kollar in senare =)!

Ja Linda kan vara så... jag har läst massa böcker på de här dagarna och sånt men att städa står inte högt i kurs ;) men tänkte efter att jag hämtat dottern faktiskt göra ett försök!

Grattis villblifler....och om jag har missat något så grattis till er med!

Det här med bm!! När jag väntade Maja fick jag en som hade attetyden att klapp klapp på huvudet lilla flickan det behöver du inte bekymra dig om! Och det kunde vara för en vanlig fråga. Jag är också en sådan som vill veta allt och jag oroade mig inte alls för förlossning....
    Så nu när jag fick veta att jag väntade barn igen så bad jag om en annan bm och hon är helt underbar =)!!

• cast77

Jahapp ingen massbäbis födsel som det ser ut....

Jag är less och trött, sitter och äter citronmuffins och dricker saft ur tillbringaren....

Var till bm i dag och sf måttet har ökat till 39 och + 18 i vikt....allt såg fint ut och hon har äntligen fixerat sig! =)

• cast77

tokmaja jag var tvungen att kolla upp din mage och du har en super fin en ju!! Liten och behändig tycker jag...såg inte ut som du har gått upp i vikt =)!!

Hmm jag måste ta ett kort på magen snart igen, min har sjunkigt ner så att när jag sitter så ligger den mellan mina ben...hahaa låter jätte lustigt!

• cast77

Här är en till som snart deppar ihop!

I går hade jag värkar med 7 minuters mellanrum. De gjorde ondare och ondare och var jätte jobbiga...På kvällen flöt allt ihop och jag hade ont överallt tyckte jag.....

Så i natt har jag för andra gången i natt haft precis som för dig snuttgurka toa en åtta gånger med två tre droppar gången....

Nu i morse var det sex minuter mellan....så dör allt!!! Känner inte av nått just nu!!!

Blev så less att jag skickade iväg min make att köpa ricinolja för det har ju fungerat för två som jag känner....då har apoteket slutat sälja det. Vart finns det då? Ringde till hälsokosten och de sljer inte heller det!! buhuuu

Kom ut nu!!!

• cast77

Grattis Lajban och malinz81.

Här har det varit lungt hela dagen....och är det fortfarande.

• cast77

Även jag är kvar här...och som det känns nu så kommer jag förbli det en lååång tid!

I dag har vi försökt med färdknäppen...inget än några ynka sammandragningar....
    Så har jag äntligen gjort en gips mage (säger till när det finns en bild i galleriet). Men i dag skall här kämpas...tänkte att jag skall röra på fläsket hela dagen =) eller så länge som jag orkar! Har jätte mycket ork i dag...har ju varit slut så länge!

Selmas: de var då lika varandra =) vad kul att se så pass lika bilder!

• cast77

Nu har jag laddat upp nya magbilder samt en bild på gipsmagen...Här har jag ganska kraftiga förvärkar men med alldeles för långt mellan. Men jag sov med dottern och vaknade utav en så de gör ganska ont... Annars allt lugnt!

Linda: lät inte roligt! Hoppas att du inte får så igen.

Hild: haahaa lät helt underbart!!

morotsjos: Vad härligt det lät att få gå runt så med sonen....

• cast77

Nu har jag riktigt onda värkar som jag kör tens och andning igenom. Kommer med 5-8 minuters mellanrum.

Har sovit gansa bra i natt, fram till fem bara gått tre gånger på toaletten. Mellan sex och sju gick jag 3 gånger i o för sig men då började det kännas....Första värken som gjorde riktigt ont kom 7:10.....

Vi får väl se vart det hela slutar. Förhoppningsvis så är det på förlossningen.

Nu skall jag gå och äta lite.....

• cast77

Halloj på er!

Här sitter jag i soffan hemma med min lilla tös. Hon kom i går kl 14:34. Vägde 4025g och var 54cm lång.

Skriver mer senare....

• cast77

Nu finns det i alla fall två bilder på den lilla prinsessan...=) i mitt galleri kanske jag skall tillägga....

Vad kul att fler är på g nu! Rätt som det är så kommer flera bäbisar ut på en och samma dag =)

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!