Har också varit hos bm idag, men jag tycker knappt de kollar nånting. På mig kollade de blodvärdet vid inskrivningen, sen har de nöjt sig med att fråga om jag äter Niferex. Vägde mig gjorde jag vid inskrivningen i juli samt i början av november. Nu talade jag om att jag gått ner i vikt, men det tyckte bm inte var oroande. Förra gången mätte hon först fel på SFmåttet, så hon fick mäta om (det var första gången jag träffade den här bm då). Jag fick för mig att hon mätte lite annorlunda för att få det att stämma bara. Den här gången mätte hon också lite konstigt tyckte jag, kanske stämmer det, kurvan planar ut precis som det är sagt att den ska göra, men,,,,, jag går ju ner ivikt också.
Helt plötsligt låg barnets hjärtljud på 154, det som stadigt sjunkit från 146 till 138 sist och då sa bm att det var normalt att det sjönk med tiden...
Hur som helst mår jag himla bra och har varit aktiv utav bara den idag. Först gick jag till bm, 10 min rask promenad i -16 grader. Och jag menar rask promenad, jag gick som en vanligt människa, inte linkande, stånkande som jag brukar. Gick faktiskt till och med om några pensionärer. Sen var jag så uppåt att jag skottade fram bilen, storhandlade och satte igå¨ng att röja i köket eftersom vi snart ska ha hantverkare där. Fortfarande pigg faktiskt och det är helt underbart. Första gången under hela graviditeten som jag känner mig frisk..