KidA, det är inte säkert hon blir förstörd när hon ser grisen. vi köpte ett helt lamm för ett tag sen och då ville min dotter såklart se det, det låg i en svart plastsäck i farstun, och jag tänkte att nu kommer hon aldrig äta lamm mer, hon väntar sig väl en liten vit ullig varelse, men hon tog det med ro och älskar fortfarande att äta lamm. Hon är inte som jag när jag var liten i alla fall.
Axette, jag ska till bm den 17e igen, två veckor emellan alltså, men de väger aldrig mig där. Det gör jag hemma. Men om jag fortsätter gå ner eller börjar må dåligt ska jag ta upp det igen. Nu mår jag bättre än på hela graviditeten, känner äntligen lust att göra allt som alla hållt på med hela tiden, men jag bara mått illa och haft ont. Jag väger ungefär 2 kg mindre än när jag födde min dotter nu och räknar med att gå upp 2 kg, så att cirkeln är sluten och allt äntligen blir som det borde vara. Nu mår jag ungefär likadant som jag gjorde hela graviditeten med dottern. Problemen sitter i bäckenet, men endast om jag snedbelastar, sitter eller ligger så att jagh blir stel. Alltså räknar jag också med att åka till BB i v39+1 som jag gjorde förra gången.