• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Linda å Fredde

Som ni skriver tjejer!!! *ler*

-Bra gjort SnutteNuttan!!!!! *jublar* Fler av sånna som dig!!!!!

Är rädd att jag hade agerat själv..Gått å ringt på..blir ju så arg att jag inte tänker mig för ibland... som Anniqa sa, man vet ju aldrig vad dom kunde ha gjort med dig... Usch va obehgligt!!

Kasper- vad tråkigt med er kisse.. En liten familjemedlem som lämnat er...buhuuu... :(

mmfl- Så kul!! Vi har samma BF!! Passar på att tacka för tips om kompressionsstrumpor, ska ta upp det m min BM den 9e!! *S*

Frutti- Här är en till norrlänning!! Mellersta norrland iaf.*ler* Njut av din havandeskapsledighet nu!! *S*

Annars har jag inget nytt att berätta.. Håller på med förberedelserna inför morgondagen. Tyvärr får jag inte fira m Fredde, då han jobbar 17-03.. *hänger m huvudet* Vi fick iaf julen ihop...
    Så jag ska fira med 7 av mina vänner! Ska fixa m maten, dukningen å sånt som hör till.. Dryck får fyllskallarna ordna m själv. Själv dricker jag alkoholfritt vittvin!! Riktigt gott faktiskt!

tjingeling från mig så länge... *S*

• Sarasnaran

Tråkigt att din gubbe ska jobba Linda.
    Vad jag förstår från ditt galleri så är han polis.
    Vi har vänner som båda är poliser och dom säger att dom hellre skulle jobba VARJE nyår än att jobba en enda julhelg pga alla familjebråk och misshandlar då.
    Tragiskt som tusan att det är så.

Tack för länken Julius!

• Julius

Presentation

Namn: Birgitta
    Ålder: 36
    gift/sambo/särbo...: omGift. :)
    Ålder på honom: 39
    Barn sedan tidigare, ålder: 3 st. 2 med min fd man & 1 med min nya. Flickor på 11 & 8 samt grabb på 1½ i feb
    Vet du könet: Japp!!! En Selma skadet bli.
    Hur många försök tog det före lillen i magen blev till: 4 gånger
    Vart i vårt avlånga land bor du: Trollhättan
    Något du vill säga...: Gott nytt år & snart är det bf-daxigen!Längtar så jag tror jag blir knasig!

• morotsjos

Go SnutteNuttan! Hoppas att din insats förbättrar livet för oskyldiga barn!

Jag har varit och shoppat *nöjd*. Ett par jeans, ett par manchesterbyxor, en boobtröja jag spanat på ett tag och ett par riktigt tantiga (men gud så sköna) mammatrosor. Affären ska upphöra (och bli del i en mammaklädeskedja) så det var 40% på alla mammakläder och 30% på alla amningskläder, så det kostade inte ens en förmögenhet. Hoppade i jeansen så fort jag kom hem, ljuvligt med något att byta till från mina eviga svarta byxor. Kanske ska passa på att ta en magbild i de nya fina byxorna med min fina "bebisar"-tröja. Men avvakta en stund med att ila till mitt krypin, för jag har inte tagit någon bild än.

Ha en trevlig kväll!

• Sarasnaran

Åh va roligt med shopping morotsjos!!
    *megaavis*
    Hojta till när bilden är inne så vi får kika på kreationerna och magen din.

• morotsjos

Två nya bilder. Dels "vanlig" magbild under min graviditet och dels en bild som visar tröjan i bildgalleriet. Jag börjar verkligen bli stooor inser jag när jag ser bilderna...

Gott Nytt År på er om vi inte "ses" förrän 2006!

• 4barnsMom

Morotsjos, fiin mage och kul tröja, roligare än bebis... Sån har ju jag

SnutteNuttan, så bra att göra något åt såna som inte är snälla mot sina små.. *gråter inombords*

Min bebbe har kommit på en ny kul aktivitet här i sin enrummare. Den studsar mot mitt nedre så det känns som den skulle kunna "ramla" ut när som helst... Trycker som sjutton ibland och riktigt "studsar"...

Och idag har jag varit borta hela dagen och haft så otroligt mycket sammandragningar så jag blir nästan orolig... Har ju hållit mej lugn sen jag blev sjukskriven för just sd. Tänkte att det går nog bra ut och röra på sig.. Hm, vila är skönt och bra för min mage, annars är det väl bebis snart

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!