• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • EeMe
    bonäslina skrev 2011-06-20 20:26:42 följande:
    vinslöv...bor du inne i stan eller?
    Jag bor utanför Vinslöv , mot Hässleholm till...
  • EmmaK1986

Sanga86: ja tiden går galet snabbt . Satt och sorterade kort igår och Gud vad de förändrats.
    Går han på dagis inne i Höör?!
    Jag jobbar i en matbutik, helt okej är bara varannan helg och då är det bra ob .. Hade de som extra jobb när pluggade.

• bonäslina
    EeMe skrev 2011-06-20 20:36:19 följande:
    Jag bor utanför Vinslöv , mot Hässleholm till...
    nämen va trevligt ...vart då?
  • EeMe
    bonäslina skrev 2011-06-20 20:43:42 följande:
    nämen va trevligt ...vart då?
    Sjunkaröd. I närheten av Flädergården och Skånska Vilt, vet du?
  • bonäslina

jaja, ja men de vet jag...gick i skolan i sörby när jag va liten så lite hittar jag däråt=)

EeMe skrev 2011-06-20 20:46:35 följande:
    Sjunkaröd. I närheten av Flädergården och Skånska Vilt, vet du?
  • sanga86

EmmaK1986- ja man blir ju nästan rädd :) nä han fick dagisplats här i tjörnarp, så de e helt perfekt, nära och bra! har du dagisplats till din lilla/e?

• Afrodite86
    bonäslina skrev 2011-06-20 20:30:42 följande:
    aha, va fördriver du tiden med om dagarna då?..
    jobbar och sen inte så mkt mer :P går ut å tar en promenad ibland när jag inte e alltför trött.
    du då?
  • EeMe

Minsann! Synd att den skolan inte finns längre... hade gärna haft mina framtida barn i en byskola..

• bonäslina
    Afrodite86 skrev 2011-06-20 20:51:53 följande:
    jobbar och sen inte så mkt mer :P går ut å tar en promenad ibland när jag inte e alltför trött.
    du då?
    jag är just nu mammaledig och lillprinsessan har sommarlov från dagis så just nu blir det mycket mys o bus om dagarna.
    skulle du ha i december eller?
  • bonäslina
    EeMe skrev 2011-06-20 20:58:26 följande:
    Minsann! Synd att den skolan inte finns längre... hade gärna haft mina framtida barn i en byskola..
    ja det va lite tragiskt faktiskt. speciellt när dom precis lagt så mycket tid o pengar på skolgården där. men men, inte mycket mening o har en skola med 4 st i en klass=)
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner