Inlägg från: bonäslina |Visa alla inlägg
  • bonäslina

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Afrodite86 skrev 2011-06-19 09:44:46 följande:
    vad kul att ni har startat en sådan här tråd =)

jag e ifrån början från lund men har flyttat till kristianstad i januari och blivit sambo.

Hade varit kul att lära känna nya vänner, tanken på hur många som försvunnit ur ens liv den senaste tiden. Min närmsta vän ska snart flytta till london med så. Känner mej lätt ensam här uppe i kristianstad för känner inte så många här.
    hej hej här e en 2 mil från k-stad....
  • bonäslina
    Afrodite86 skrev 2011-06-20 20:04:05 följande:inslöv
    hejsan vad kul =)
    var bor du?
    vinslöv...bor du inne i stan eller?
  • bonäslina
    Afrodite86 skrev 2011-06-20 20:27:57 följande:
    Ja jag bor centralt nära csk =)
    aha, va fördriver du tiden med om dagarna då?..
  • bonäslina
    EeMe skrev 2011-06-20 20:36:19 följande:
    Jag bor utanför Vinslöv , mot Hässleholm till...
    nämen va trevligt ...vart då?
  • bonäslina

jaja, ja men de vet jag...gick i skolan i sörby när jag va liten så lite hittar jag däråt=)

EeMe skrev 2011-06-20 20:46:35 följande:
    Sjunkaröd. I närheten av Flädergården och Skånska Vilt, vet du?
  • bonäslina
    Afrodite86 skrev 2011-06-20 20:51:53 följande:
    jobbar och sen inte så mkt mer :P går ut å tar en promenad ibland när jag inte e alltför trött.
    du då?
    jag är just nu mammaledig och lillprinsessan har sommarlov från dagis så just nu blir det mycket mys o bus om dagarna.
    skulle du ha i december eller?
  • bonäslina
    EeMe skrev 2011-06-20 20:58:26 följande:
    Minsann! Synd att den skolan inte finns längre... hade gärna haft mina framtida barn i en byskola..
    ja det va lite tragiskt faktiskt. speciellt när dom precis lagt så mycket tid o pengar på skolgården där. men men, inte mycket mening o har en skola med 4 st i en klass=)
  • bonäslina
    Afrodite86 skrev 2011-06-21 07:37:17 följande:
    åååh vad mysigt =)
    ja vi väntar den lille till december. nu den 6 juli ska vi på rul så längtar enormt =)
    åh va spännande...ska ni ta reda på könet? fast dom brukar ändå inte va så generösa med det på csk.., båda mina är december barn...dottern på juldagen o sonen den 17..lite illa planerat...-)
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner