• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (kristianstad)

Här har ni en 25 årig tjej med en dotter på snart två år från kristianstadstrakten.

• mymy

Kul med denna tråd! Bor i NV Skåne.
    Åstorp. 38 år, 3 barn (-96, -00, -01) o en liten på G med BF 11/9. Sambo. Jobbar som sekreterare inom vården o trivs med det. :) inflyttad till Skåne -99 o har bott i Alingsåstrakten senast men även i Stockholmstrakten o uppe i norr.

• norgesessan

Det finns en skånetråd med många medlemmar redan! "Tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar"
    Har även en tvillingtråd på Facebook som fungerar smidigare med planering av träffar med mer.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Anonym (Mellanskåne)
    norgesessan skrev 2011-06-18 23:46:16 följande:
    Det finns en skånetråd med många medlemmar redan! "Tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar"
    Har även en tvillingtråd på Facebook som fungerar smidigare med planering av träffar med mer.
    Personligen så är jag intresserad av att träffa en ny vän som jag kan lära känna lite djupare som blir en riktig vän. Jag är med andra ord inte intresserad av att umgås i några större grupper utan hoppas på att hitta någon som bor så pass nära mig som jag kan lära känna individuellt så att säga
  • Anonym (ensam)
    mymy skrev 2011-06-18 23:42:21 följande:
    Kul med denna tråd! Bor i NV Skåne.
    Åstorp. 38 år, 3 barn (-96, -00, -01) o en liten på G med BF 11/9. Sambo. Jobbar som sekreterare inom vården o trivs med det. :) inflyttad till Skåne -99 o har bott i Alingsåstrakten senast men även i Stockholmstrakten o uppe i norr.
    Lilla Åstorp det var inte längesedan man var där. Har nämligen själv bott en väldigt kort period där.
  • norgesessan

TS, ok! Bor i Malmö förresten. Hade velat ha en kompis i Malmö så man inte behöver åka iväg för att träffas. Har en bra kompis men hon har flyttat till utanför Malmö.
    Svårt att få bästisar som vuxen tycker jag! Har bott i Malmö i snart 9 år.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Madelen b

Här är en till relativt ny i skåne!

25år bor i helsingborg och väntar vårat förts barn. Bor med sambo och 2 hundar! Har bott i hbg i ca 2år, flyttade då från sundsvall. Innan dess har jag bott i Sthlm i 12år och runt om i norrland:D

Letar efter vänner att umgås med då man tyvär fått gallra ganksa mycket bland vännerna då man vart gravid och inte längre kunde festa. trist att inse vilka ens vänner var på det sättet! Saknar att ha en djup relation med en vän!

• Anonym (Mellanskåne)
    norgesessan skrev 2011-06-18 23:50:56 följande:
    TS, ok! Bor i Malmö förresten. Hade velat ha en kompis i Malmö så man inte behöver åka iväg för att träffas. Har en bra kompis men hon har flyttat till utanför Malmö.
    Svårt att få bästisar som vuxen tycker jag! Har bott i Malmö i snart 9 år.
    Jo det är jättesvårt att hitta någon man kan bli riktigt god vän med. Jag har varit med i grupptrådar innan men jag tycker att det lätt blir så opersonligt och lite stimmigt när man är så många hela tiden. Det är lättare att verkligen lära känna varandra om man är färre tycker jag.

Hoppas på att hitta någon från Hörbyregionen i denna tråd
  • Anonym (Mellanskåne)
    Madelen b skrev 2011-06-18 23:53:27 följande:
    Här är en till relativt ny i skåne!

25år bor i helsingborg och väntar vårat förts barn. Bor med sambo och 2 hundar! Har bott i hbg i ca 2år, flyttade då från sundsvall. Innan dess har jag bott i Sthlm i 12år och runt om i norrland:D

Letar efter vänner att umgås med då man tyvär fått gallra ganksa mycket bland vännerna då man vart gravid och inte längre kunde festa. trist att inse vilka ens vänner var på det sättet! Saknar att ha en djup relation med en vän!
    Kollade på din presentation och såg att du är väldigt höggravid, spännande. Vad är det för band din pojkvän spelar i?
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner