• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (kristianstad)

Här har ni en 25 årig tjej med en dotter på snart två år från kristianstadstrakten.

• mymy

Kul med denna tråd! Bor i NV Skåne.
    Åstorp. 38 år, 3 barn (-96, -00, -01) o en liten på G med BF 11/9. Sambo. Jobbar som sekreterare inom vården o trivs med det. :) inflyttad till Skåne -99 o har bott i Alingsåstrakten senast men även i Stockholmstrakten o uppe i norr.

• norgesessan

Det finns en skånetråd med många medlemmar redan! "Tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar"
    Har även en tvillingtråd på Facebook som fungerar smidigare med planering av träffar med mer.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Anonym (Mellanskåne)
    norgesessan skrev 2011-06-18 23:46:16 följande:
    Det finns en skånetråd med många medlemmar redan! "Tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar"
    Har även en tvillingtråd på Facebook som fungerar smidigare med planering av träffar med mer.
    Personligen så är jag intresserad av att träffa en ny vän som jag kan lära känna lite djupare som blir en riktig vän. Jag är med andra ord inte intresserad av att umgås i några större grupper utan hoppas på att hitta någon som bor så pass nära mig som jag kan lära känna individuellt så att säga
  • Anonym (ensam)
    mymy skrev 2011-06-18 23:42:21 följande:
    Kul med denna tråd! Bor i NV Skåne.
    Åstorp. 38 år, 3 barn (-96, -00, -01) o en liten på G med BF 11/9. Sambo. Jobbar som sekreterare inom vården o trivs med det. :) inflyttad till Skåne -99 o har bott i Alingsåstrakten senast men även i Stockholmstrakten o uppe i norr.