• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (ensam)
    With a devilish smile skrev 2011-06-19 14:38:20 följande:
    Hej ! Jag bor i Åstorp ( en bit utanför HBG ) & är 22 år , har två barn , en dotter som blir 3 i oktober & en son som blir 1 år den 4 juli. Känner inte så många häromkring & många vänner försvann när man skaffa barn så man saknar det sociala en hel del ;)
    I Åstorp är man ju en del:)
  • Anonym (Bor i Sireköping)

Någon som ska ha barn i september?

• mymy

Jag ska ha barn i september, i alla fall har jag BF 11 september :)

• Anonym (Mellanskåne)
    Madelen b skrev 2011-06-19 01:15:48 följande:
    Swedenrock festival:D Så inte behöver du skämmas.......vi har åkt dit varje år för musik,öl och massa mys:D Gillar att det är lit ehögre ålder där och inte lika svinigt som många andra festivaler.

Nä inget allvarligt, dem var orolig att han ville komma ut för tidigt, men det lyckades stoppa det så ni sitter jag här o vill inget annat än att han ska komma ut:) Nu går man väl över tiden ist!

Ja men det böir ju så, plus att det blir ju dyrare o dyrare, så ibland får man prioritera om eller välja sina konserter med omsorg. Men då förstår jag att ni ser extra mycket fram meot metallica.
    Får säga grattis i efter skott:D Fick ni tvillingar eller var det ert andra barn?

Haha visst har jag:D Aldrig tråkigt på jobbet hehe, trivdes skit bra, men är tyvär ingen blommstrande affärside i dagens sammhälle! Nä jag ska försöka lägga oron på hyllan ett tag, får ta det då det blir aktuellt helt enklet! Tur att karln är tät *höhö.....not*

Oki mysigt:) Jag längtar så efter min bebis! Vad har du annar sför intressen då? förutom musik:)
    Aha, det känns sjävklart nu när du säger det

Vad skönt att bebisen bestämde sig för att stanna och jag förstår precis vad du menar när du säger att du mer än gärna vill att den lille ska komma ut nu. Att vara höggravid är mest bara jobbigt.

Vi har två pojkar, en som är 9 månader och en som är 4,5 så det var inte tvillingar men tack för gratulationer i efterskott

Kan tänka mig att de flesta numera handlar den typen av varor på internet, så det är nog svårt att få en sådan affärsidé att gå runt kan jag tänka mig. Vad jobbar din karl med då?

*Funderar på vad jag har för intressen*, hinner nästan inte med något annat än familjen sedan de barnen blev 2 till antalet men spenderar den egentid jag har framför datorn, eller försöker komma ut och röra på mig och njuta av naturen och så. Hade gärna haft någon väninna att umgås och prata med men känner ingen här nere då vi är nyinflyttade så det är lite trist. Just det, säljer rätt mycket på tradera också så det har blivit lite av en hobby skulle man kunna säga. Kan erkänna, även om jag skäms lite för det, att jag älskar att kolla dokusåpor också (gör det mest på nätet på kvällen när barnen lagt sig), läser även mycket, speciellt böcker som har med föräldraskap och barn att göra.

Du då?
  • Anonym (Mellanskåne)
    Anonym (Lund-området) skrev 2011-06-19 08:09:26 följande:
    Hej på er! Jag är en tjej på 31 år med två barn och sambo. Bor i hus ca 1 mil norr om Lund. Har ingen riktigt nära vän, bara ytliga bekanta...
    Hur gamla var dina ungar? I mil norr om lund är inte så långt från oss, ca 2 mil tror jag

Jag är 32 och har 2 ungar (9 månader och 4,5 år gamla).
  • Anonym (Mellanskåne)
    Anonym (Hörby) skrev 2011-06-19 10:07:05 följande:
    Skrev i den andra tråden. Kommer också från Skåne.  Jag är snart 24 år gammal och bor med min man och våra 2 flickor i Hörby. Töserna är 3 1/2 och 4 1/2 år gamla. Är i grunden undersköterska men utbildar mig just nu till medicinsk sekreterare. Känner i princip ingen från Hörby då jag flyttade hit när jag träffade mannen.
    Där är du ju, det är jag som också bor i Hörby och som är nyinflyttad och inte känner någon här vilket börjar bli rätt trist känner jag.

Vore kul att komma i närmare kontakt med dig men vet inte hur i och med att vi båda är anonyma.

Har som sagt 2 pojkar, en som är exakt lika gammal som din 4,5-åring.

Jag är sjuksköterska men föräldraledig just nu och ett bra tag framöver. Spännande med medicinsk sekreterare, hoppas du får jobb snabbt sen när du är klar.

Hur länge har du bott i Hörby då?
  • Madelen b
    Anonym (C) skrev 2011-06-19 12:10:01 följande:
    Det fick jag också höra, men nej. Bm gjorde hinnsvepning på mig för att hjälpa till på traven. Annars hade han nog aldrig kommit, väldigt bekväm av sig.

Hehe okej :) Vet inte riktigt vart vi hamnar ;) Barnsinnet är kvar men man är ju även mogen och förnuftig.
    Min sambo är saneringstekniker, din då? och du själv?

Vad har ni annars för intresse?
    Hehe ja e inställd på att gå övertiden, så segt då jag låg inlagd för att stoppe den en gåång och sedan ska man väl bli igångsatt ist:P

Nä men så är vi med, har vänner i mycket bred ålderskrets, så åldern är ju bara en siffra!
    Min sambo är fritidsledare men med inriktning musik så är lit emusiklärare oxå! Jobbar med ungdommar iaf:D Och jag jobbade i sex butik innan jag gick hem, men får se vad som händer efter mamma ledigheten!

Ja våra intressen har ju ändrats lite sedan jag vart gravid;) Men musik ( lyssnar mycket, sambon spelar, och vi går mycket på konserter och evangemang), sedan har vi alltid gillat att vara sociala av oss så innan graviditeten gick vi ut ofta ( inte längre:P) Sedan är djur ett stort intresse ( har 2hundar och är uppvuxen på gård) Älskar natur, inredning och att shoppa så klart. Bakning är även ett stort intresse för mig:D tattoo o piercings oxå. Haha låter som en gammal tant:P

Ni då?
  • norgesessan

Angelina och sannah, var i Malmö bor ni? Jag bor i södra innerstan.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Madelen b
    Anonym (C) skrev 2011-06-19 12:10:01 följande:
    Det fick jag också höra, men nej. Bm gjorde hinnsvepning på mig för att hjälpa till på traven. Annars hade han nog aldrig kommit, väldigt bekväm av sig.

Hehe okej :) Vet inte riktigt vart vi hamnar ;) Barnsinnet är kvar men man är ju även mogen och förnuftig.
    Min sambo är saneringstekniker, din då? och du själv?

Vad har ni annars för intresse?
    Vad jobbar du med?
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner